smart home 3574545 1280Více než polovina (58 %) Čechů, kteří kvůli koronavirové pandemii museli pracovat z domova tvrdí, že si tím potvrdili, že dokážou být s partnerem dlouhodobě v jedné místnosti či bytě, aniž by si lezli na nervy. Naopak 15 % prohlásilo, že na základě zkušeností z pandemie spolu dlouhodobě v jedné místnosti či bytě nevydrží. Téměř pětina (19 %) dotázaných připustila, že si museli nastavit nová pravidla fungování domácnosti. Ukázal to průzkum banky ING Česká republika na reprezentativním vzorku pracující české populace. Banka ING je dlouhodobě lídrem v oblasti diverzity a inovativních přístupů k práci z domova.

MP Klicova otazkaJak se staví mladí lidé k tématu úspor? Umí si na peníze počkat a uspořit? Nebo si raději vezmou peníze hned na ruku a budoucnost neřeší? Právě na to se zaměřila Modrá pyramida s novou kampaní Klíčová otázka. Kampaň vychází ze známého marshmallow testu, adaptovaného do finančního prostředí. V experimentu bylo zjištěno, že víc jak polovina mladých sáhla po okamžité peněžní odměně.

Vizual Vratte stromum korunuZvyšování úrovně životního prostředí je pro společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divizi Beauty Care významným aspektem, proto ani v letošním roce neváhaly a opět spojily své síly v kampani „Vraťte stromům korunu“, která dlouhodobě přispívá k rozvoji zeleně v okolí, ve kterém žijeme. Zapojit se mohli také zákazníci, díky kterým byly získány finanční prostředky na vysazení 354 stromů.

pes trávník 1Horké léto dá každému trávníku pořádně zabrat, na podzim si proto zaslouží vaši pozornost, aby byl na další sezónu opět v kondici. Proto, než přijdou první mrazíky, trávník prořezejte, čímž zachováte hustý a zdravý porost. Jak správně vertikutovat, poradí Petr Tichý, specialista sítě prodejen HECHT – specialista na zahradu.

franailKombinaci nanovláken a aktivních přírodních látek využívá v boji s plísní nehtů lak na nehty FRANAIL od společnosti Nanuntio, jeden z vítězných projektů soutěže dmSTART. Kosmetický přípravek uspěl v konkurenci více než stovky inovativních produktů, ze kterých odborná porota dm drogerie markt vybrala tři nejzajímavější. FRANAIL už nyní zákazníci najdou na pultech prodejen dm.

1 Dana Černá Dana Sedláková Stanislava Jachnická Tereza Vítů Denisa Pfauserová foto Alena Hrbková repro zdarma 002Podnikatelky a manažerky, zveme vás za kulturou. Jde o českou premiéru komedie „5 za 1“ italského dramatika Enrica Luttmana, kterou připravuje divadlo Mana v pražských Vršovicích. Zábavná hra o ženské síle a přátelství, v níž nechybí osvobozující humor, brilantní dialogy i detektivní zápletka, má v nastudování zkušeného režiséra Ondřeje Zajíce premiéru 15. září. Pětici žen různých generací, které společně řeší trable s muži i samy se sebou, ztvární Dana Černá, Stanislava Jachnická, Denisa Pfauserová, Tereza Vítů a Dana Sedláková.

Ilustracni foto copyStárnutí se projevuje mnoha faktory. Nejčastější vizuální příznaky jsou vrásky a šedivé vlasy. Jedná se o přirozený proces, který někoho potká třeba již před třicátými narozeninami, a jiného například až v padesáti. Důležitá je genetika i životní styl.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB