Ilustracni foto Perfect ClinicAkné trápí mnoho lidí nejen v pubertě, ale také v dospělosti. Po jeho vymizení si ale občas lidé nesou nehezkou památku v podobě malých jizviček. Ty mohou být především na obličeji velkým estetickým problém. Naštěstí existují cesty, kterými se s nepěknými následky akné můžeme efektivně vypořádat.

bag 1868758 1280Z výzkumů Českého statistického úřadu vyplývá, že bezmála třetina Čechů neumí žádný cizí jazyk. Zhruba polovina jich má pocit, že další jazykové vzdělání ani nepotřebuje. A ti, kteří se přece jen snaží, se často při zdokonalování jazykových dovedností motají v kruzích. Podle Simony Škurkové, ředitelky jazykové školy Lingua Centrum, je největším problémem Čechů nedostatek motivace. Ve svém komentáři uvádí, jak se ke studiu jazyků motivovat a nenechat se odradit hned na začátku.

pi zzaPo úspěšných letech, kdy si lidé na trhu práce mohli vybírat z pestrých a lákavých nabídek, přišlo v důsledku koronakrize období propouštění. Výpověď přitom neznamená jen výpadek příjmů, ale i oslabení sociálních vazeb a ztrátu zaměstnaneckých benefitů. Podle údajů Sodexo Benefity lze již nyní sledovat pokles odebíraných benefitů v segmentu malých firem.

b u i iS uvolňováním koronavirových opatření pokračuje návrat pracovního života do normálu. Častější jsou tak v posledních dnech osobní schůzky a obchodní jednání. Od 1. července navíc můžeme odložit roušky i ve většině vnitřních prostor. Pražské centrum flexibilních kanceláří Business Link přináší tipy, jak při setkáních s obchodními partnery zajistit bezpečí a zároveň neporušit etiketu a vše udržet v příjemné atmosféře.

buildings 1207824 1280Letošní dovolená bude pro spoustu Čechů jiná než obvykle. Podle průzkumu agentury CzechTourism[i] se letos chystá neuvěřitelných 79 % Čechů strávit dovolenou v tuzemsku. Spousta z nás při cestování v Česku ale zapomíná na pojištění, které si běžně sjednává do zahraničí. V čem spočívají výhody cestovního pojištění u nás?

 H3B1137Značka DS se při tvorbě automobilů inspiruje světem módy haute couture, prostředím pařížských butiků a avantardních pokrokových technologií. Vrací se ke známým charakteristickým místům Paříže a obdivuje odvahu průkopníků, kteří na svět přivedli taková díla jako Eiffelova věž nebo skleněná pyramida před galerií Louvre. Sama chce být v automobilovém světě ztělesněním těchto hodnot, proto klade nesmírný důraz na výrazný a jedinečný styl svých modelů, které musí budit emoce a na silnicích zaujmout na první pohled.

dd mProdukty dm značek dmBio a alverde získaly ocenění pečetí Green Brands. Tou jsou označené produkty, které přispívají k trvale udržitelnému rozvoji, ochraně přírody a klimatu. V České republice se pečeť Green Brands uděluje s dvouletým intervalem od roku 2018, letos jsou ceny udělovány podruhé.

edede eZa jídlo v restauraci zaplatí Češi mnohem více peněz než před koronavirovou krizí. Průměrná útrata za oběd v restauracích byla v červnu 134 korun a 40 haléřů. To je o 4 koruny a 50 haléřů více, než letos v únoru, v porovnání s loňským červnem pak jde o nárůst o plných 10 procent. Zatímco ale útraty rostou, počty návštěv se v restauracích ještě nedostaly na úroveň před krizí. V červnu se do nich šlo naobědvat téměř o 18 procent méně lidí, než před rokem. Vyplývá to z Ticket Restaurant® Card Indexu. Ten je sestavený z plateb více než 200 tisíc tuzemských zaměstnanců, kteří k úhradě obědů v restauracích používají platební stravenkovou kartu Ticket Restaurant® od společnosti Edenred.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB