Ing Lenka MatousovaTipy na romantiku, krásný spokojený vztah a sexy prádlo jsou všude. Víme, co máme dělat, přesto naše vztahy uvadají. Co děláme špatně? Pojďme se na to podívat obráceně. Přinášíme vám 7 tipů, jak úspěšně ztratit partnera. Vztah někdy dokáží zničit opakující se maličkosti. V případě S.O.S. záchrany vztahu se obracejte na horkou linku Servisu vztahů.

IMG 20200815 151521Češi dali letos v létě přednost tuzemským horám a lázním. Podle statistiky platebních karet ČSOB a Poštovní spořitelny útraty klientů za ubytování vzrostly v součtu v červnu a červenci meziročně o 40 procent. Naproti tomu platby za hotely, penziony a kempy v zahraniční propadly. Výjimkou bylo Slovensko.

Ilustracni fotografie 5Rozchodem skončí mnoho vztahů a rozchod není příjemný pro nikoho zúčastněného. O tom, jak přežít a zvládnout rozchod/rozvod bylo napsáno nepřeberné množství knih, článků… Stále kolem nich ale panuje mnoho „nepravd“ či mýtů, které mohou lidem při těžkém procesu rozchodu spíše uškodit. Každý vztah je totiž jedinečný a každý člověk ho tedy prožívá i ukončuje jinak.

Foto z předávání společnéPomoc tam, kde je potřeba – to je cíl nového charitativního projektu sítě drogerií ROSSMANN s názvem KDE SRDCE POMÁHÁ. V rámci jeho první vlny, která proběhla na jaře letošního roku, zákazníci společně přerozdělili jeden milion korun. Svými nevyčerpanými body ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB přispěli na drogistické zboží pro lidi v nouzi, pomoc seniorům a sportovní protézy pro nadějného 14letého parahokejistu Filipa. Druhé kolo projektu bude probíhat od 26. srpna a podpoří děti s vážnými zdravotními problémy.

20200715 DSC4162Ve středu 15. července proběhlo v Dendrologické zahradě setkání na výstavě „Květiny v zahradnické tradici Průhonic“. Při té příležitosti byla odhalena pamětní lavička, věnovaná bývalému kolegovi Ing. Karlu Hiekemu, přednímu českému zahradníkovi a dendrologovi. Účastnili se čestný předseda Svazu školkařů ČR Ing. Jiří Veleba, bývalý ředitel výzkumného ústavu prof. Jiří Mareček a starosta Jan Kolář z Krásné lípy, kde ing. Hieke trávil penzijní léta.

ke jčZnačka Balea slaví 25 let na trhu. Sortiment dm drogerie se tak rozšíří o limitovanou edici narozeninových produktů inspirovaných pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Privátní značka společnosti dm drogerie markt je spojována s vysokou kvalitou přípravků, nízkými cenami a důrazem na trvalou udržitelnost.

MUDr. Radka GregorováNa klimakterium máte ještě čas, ale už vás trápí návaly horka a náladovost? Může jít o předčasnou menopauzu, která trápí stále více žen v poměrně mladém věku.

CIYfGYHQPrůběh akce Letní Flora Olomouc bude doprovázen přísnými hygienickými opatřeními zajišťující maximální bezpečnost návštěvníků. Letní Flora, jako jediná květinová výstava letošního roku tohoto rozsahu, má rozhodně co nabídnout. Expozice ZAHRADA ZA ZDÍ nás nechá nahlédnout do tajů městských zahrádek, dvorků a vnitrobloků. Výstava se uskuteční 20. – 23. srpna 2020 na Výstavišti Flora Olomouc. 

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB