Kam nechodí slunce, tam chodí lékař: základem pro odolnost vůči virovým onemocněním je dobrá imunita. Šest tipů, jak jednoduše a přirozeně vzpružit imunitu.
Ženy ženám. Čaj od Indiánek pomůže s hormonálními problémy, k dostání je v prodejnách dm. Čaj Rozkvět indiánky, který jako jeden ze tří produktů zvítězil ve start-upové iniciativě dmSTART, má pomoci ženám se syndromem polycystických ovarií, hormonální nerovnováhou či menopauzou. Bylinná směs přichází do prodejen dm 10. září a část výtěžku z prodeje výrobce věnuje na podporu činnosti neziskové organizace Indiánky, která se svým působením zaměřuje na hormonálními problémy žen.
Botanická zahrada hl. m. Prahy dne 1. října za přítomnosti japonského velvyslance Jeho Excelence Shimazakiho Kaorua a dalších hostů slavnostně zahájila přehlídku těch nejlepších bonsají od předních českých pěstitelů i z vlastních sbírek. Letos je výstava nazvána Bonsaje v srdci Evropy a rostliny se netradičně představí na pozadí podzimně
se barvící Japonské zahrady.
Jana Večerková, zakladatelka Coding Bootcamp Praha a BrikkApp, působí již deset let v oblasti startupů a vývoji inovativních produktů po celé Evropě. Vystudovala ve Velké Británii. Coding Bootcamp Praha je mezinárodně oceňovaný program pro lidi měnící kariéru do webového vývoje. Jany nejnovějším projektem je BrikkApp, který pomáhá lidem s investováním do nemovitostí. Položili jsme jí někoilik otázek.
Na Výstavišti Kroměříž proběhne od 25. do 27. září celostátní prodejní výstava FloriaPodzim – Bonsaj. Tradiční výstava určená nejen pro všechny zahradníky a zahrádkáře nabídne i výjimečnou Národní výstavu bonsají a suiseki České bonsajové asociace. Kvůli současné hygienické situaci proběhne celá akce podle bezpečnostních pravidel farmářských trhů.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.