i ndiánky čajČaj Rozkvět indiánky, který jako jeden ze tří produktů zvítězil ve start-upové iniciativě dmSTART, má pomoci ženám se syndromem polycystických ovarií, hormonální nerovnováhou či menopauzou. Bylinná směs přichází do prodejen dm 10. září a část výtěžku z prodeje výrobce věnuje na podporu činnosti neziskové organizace Indiánky, která se svým působením zaměřuje na hormonálními problémy žen.

 MG 6820V redakci máme k modelové řadě Kona velmi přívětivý vztah. Oslovila nás designem. Zaujala nás motorizací. Ale především pohodou, kterou na posádku při cestování přenášela. Našima rukama prošly modely s litrovou motorizací, s pohonem všech čtyř kol i ten plně elektrifikovaný. Zajímalo nás, co na české silnice přináší hybridní verze.

ross aamm 1Síť drogerií ROSSMANN představuje nový reklamní spot, který vychází z celkové komunikační strategie značky se zaměřením na krásnější život. Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské vztahy a rodina. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně. ROSSMANN se v ní prezentuje jako starostlivý partner, který je součástí každodenní péče o zevnějšek i domov díky širokému sortimentu nabízených produktů. Cílovou skupinou jsou ženy.

Kancelar ilustranci KarcherPředstavte si, že plánování úklidu v kancelářských a průmyslových budovách probíhá automaticky podle aktuálního počasí, počtu pracovníků a návštěvníků v různých místnostech. V kuchyňce, na chodbách či v zasedací místnosti, kde se lidé často střídají, je tak intenzita úklidu jiná než v kanceláři, kde zaměstnanci aktuálně pracují na home office či jsou na dovolené. A pokud prší, jsou pracovníci úklidu častěji nasměrováni do vstupních prostor. Chytrý systém automaticky hlásí, že je potřeba doplnit zásobníky na vodu nebo uklidit výtahy. Stejně tak na základě skutečné spotřeby objedná potřebné čisticí prostředky.

child 3837317 1280Rada vlády pro lidská práva doporučila vládě přijmout zákon zakazující umisťovat do kojeneckých ústavů a dětských domovů děti mladší 7 let. Poradní orgán vlády se shodl na tom, že ústavní péče smí být ohroženým malým dětem poskytovaná jen v nejnutnějších případech a formou komunitní péče s nízkou kapacitou. Každoročně u nás projde kojeneckými ústavy na 1500 dětí.

chrome Cpobr9AmhWDen finanční gramotnosti vyhlášený na úterý 8. září má přispět k rozvoji finanční gramotnosti populace. Vyzývá nás zamyslet se nad potřebou a důležitostí rozvíjet svoji finanční gramotnost, přístup k penězům, vést k tomu také naše děti a blízké okolí. Společnost yourchance o.p.s. podporuje finanční vzdělávání hned několika významnými aktivitami. Její projekt Finanční gramotnost do škol je nejkomplexnější projekt rozvoje finanční gramotnosti v ČR.

IMG 6073V prostorách Zahradnické fakulty MENDELU se sídlem v Lednici se ve dnech 28.-30. srpna 2020 uskutečnil floristický seminář na téma Věnec. Pro učitele středních zahradnických škol a učilišť ho uspořádal Svaz květinářů a floristů ČR. A vsadil na jistotu, když jako lektora pozval Ondřeje Vystrčila, prvního českého absolventa rakouské mistrovské floristické školy Zwettl.

home office 1Koronavirová epidemie se odráží i v pracovních zvyklostech – stále více firem se v zájmu ochrany zaměstnanců přiklání k práci v režimu home office, tedy výkonu zaměstnání z domova. Ačkoli se home office řadí k benefitům, ne každému takový způsob práce vyhovuje. I když se díky němu snižuje riziko nákazy na minimum, při nedodržování jistých zásad to naše zdraví může odnést jinak.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB