021 hoZatímco dříve home office pravidelně využívaly jen zlomky lidí, letos je kvůli koronaviru již podruhé aplikován masově a zřejmě bude více než předtím praktikován i po konci epidemiologických opatření. Zkušení harcovníci home office, kteří jej alespoň v nějaké míře znali již z minula, neměli s jeho rozšířením takový problém. Horší to bylo a je pro zaměstnance uvyklé klasickému kancelářskému provozu.

45 o mobilNejvětší česká služba rozvozu jídla Dáme jídlo doručuje nově kromě svačin, obědů a večeří také snídaně. Rozšiřuje tím svoji současnou nabídku a přidává jí na pestrosti. Zákazníci si tak mohou již v tuto chvíli od osmi hodin ráno objednat například míchaná vajíčka, toasty, tvarohové koláče, ale i vynikající domácí rohlíky s medem, které jim dorazí do 30 minut. Novinka se zatím týká Prahy, Brna a Ostravy.

EmičkaPomoc tam, kde je potřeba – to je cíl charitativního projektu sítě drogerií ROSSMANN s názvem KDE SRDCE POMÁHÁ. Každý den ROSSMANN přináší svým zákazníkům do života radost a inspiraci. A právě s tím mohou pomoci i zákazníci. Opět se mohou zapojit do hlasování v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB a libovolný počet svých nevyčerpaných bodů věnovat jednomu z šesti příběhů, který bude blízký jejich srdci. Třetí kolo projektu probíhá od 4. listopadu a podpoří konkrétní příběhy dětí, které se ocitly v nelehké životní situaci.

17 mgr Pedikúra by měla být součástí vašeho pečujícího rituálu také během zimních měsíců. Zatímco léto nám dává podněty se o nožky více starat, upravovat nehty a hydratovat chodidla, huňaté ponožky typické pro zimu působí úplně naopak. Aby ale byly nohy zdravé a připravené na další letní sezónu, je lepší pečovat o ně průběžně. Tedy i v zimě.

made in pragueV neděli 1. 11. 2020 odstartoval multižánrový festival české kultury MADE IN PRAGUE FESTIVAL ON/OFF 2020. Britové se dočkají poutavé nabídky české kultury v rámci 24. ročníku multižánrového festivalu, který tradičně organizuje České centrum Londýn. Letos se festival představí v hybridní on/off (line) s výběrem českých filmů, výtvarného umění a hudby. Vzhledem k nově plánovanému lockdownu v Anglii od 5. - 30. listopadu 2020 bude festival probíhat především v onlinovém formátu. Zájemci jej mohou zhlédnout online prostřednictvím Vimea a sociálních sítí Českého centra Londýn.

Karcher aku cistic KV4 PremiumVláda koncem října nařídila, aby zaměstnavatelé využívali práci na dálku, pokud ji zaměstnanci mohou vzhledem k charakteru práce a provozním podmínkám vykonávat v místě bydliště. Home office ale na mnoha pracovištích plošně realizovat nejde. Jak musí firmy, kde to nyní možné není, připravit pracoviště, aby bylo co nejméně rizikové?

IMG 20201014 WA0006Svátek Všech svatých si připomínáme 1. listopadu. Byl ustanoven jako vzpomínková slavnost na zemřelé, kteří již dosáhli věčné blaženosti. Navazují na něj 2. listopadu Dušičky – Vzpomínka na všechny věrné zemřelé.

 MG 5882 33 edRakytník se v posledních letech stal velmi populární superpotravinou. Okouzlující oranžová barva i tvar jeho plodů, když dozrávají na větvích, připomínají malé lucerničky. Sama příroda mu vtiskla podobu, kterou jako by říkala, že v sobě ukrývá mnoho prospěšného pro lidské zdraví. Přestože patří k nejodolnějším rostlinám světa, než se jeho malé peckovice dostanou na stůl, ať už čerstvé nebo třeba ve šťávě či pečeném čaji, stojí to značné úsilí. O tom, jak se rakytník pěstuje a sklízí, toho vědí v LUKA, a.s. opravdu mnoho. Věnují se mu už víc než třicet let. 

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB