EmičkaPomoc tam, kde je potřeba – to je cíl charitativního projektu sítě drogerií ROSSMANN s názvem KDE SRDCE POMÁHÁ. Každý den ROSSMANN přináší svým zákazníkům do života radost a inspiraci. A právě s tím mohou pomoci i zákazníci. Opět se mohou zapojit do hlasování v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB a libovolný počet svých nevyčerpaných bodů věnovat jednomu z šesti příběhů, který bude blízký jejich srdci. Třetí kolo projektu probíhá od 4. listopadu a podpoří konkrétní příběhy dětí, které se ocitly v nelehké životní situaci.

Díky oblíbenému charitativnímu projektu KDE SRDCE POMÁHÁ nyní poputují dva miliony korun do rukou těm, kteří to potřebují. Třetí kolo hlasování poběží až do 15. prosince 2020. „Ve třetí vlně jsme se zaměřili na příběhy dětí, které bojují s vážnými onemocněními. Vybrané peníze jim pomohou získat prostředky, díky kterým bude jejich každodenní život o mnoho jednodušší. Ze strany zákazníků je o naše charitativní aktivity vždy velký zájem a věřím, že nyní tomu nebude jinak,“ říká Olga Barunka 03Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN. Každý zákazník může hlasovat a přidělovat libovolný počet svých nevyčerpaných bodů z věrnostního programu ROSSMANN CLUB tomu příběhu, který jej osloví nejvíce. Smyslem je tak proměnit své body v dobrý skutek a pomoci na správném místě. Projekt KDE SRDCE POMÁHÁ probíhá již od dubna tohoto roku. V rámci jeho první vlny se pomoc soustředila na lidi v nouzi, pomoc seniorům a mladému handicapovanému parahokejistovi. Druhá vlna pomáhala dětem s vážnými zdravotními problémy.

Prostředky na asistenčního psa či ortézy

Ve třetí vlně mohou zákazníci vybírat z šesti příběhů pomoci. Mezi nimi je například malá Barunka, která se od narození potýká s Rettovým syndromem. Vážné onemocnění ji stále více uvězňuje v jejím těle, které nedokáže ovládat. Znemožňuje jí mluvit, uchopovat věci, stát na nohou
a špatně se jí dýchá. Speciální zařízení by Barunce umožnilo sdělit rodičům, co zrovna potřebuje. Pomoci potřebuje i další rodina, jejichž šestiletá dcera Monika se narodila s vážným poškozením mozku a má velmi omezenou mobilitu. S péčí a rehabilitacemi rodině pomáhá organizace Raná péče, která potřebuje nový automobil. Díky podpoře tohoto příběhu tak můžete pomoci nejen Monice, ale i dalším nemocným dětem, které Raná péče pravidelně navštěvuje. Další prostředky poputují
na asistenčního pejska pro osmiletého Míšu, který se narodil bez štítné žlázy. Pomocnou ruku podáme také dvěma dětem s mozkovou obrnou - osmileté Emičce na vozíčku, jež potřebuje ortézy, či o rok mladšímu Radečkovi, který podstupuje nákladnou léčbu. V neposlední řadě budou finance věnovány také na rozšíření babyboxů do měst, kde aktuální chybí.

Celý projekt je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. Více informací o charitativním projektu můžete najít na webu www.rossmann.cz/pomahame a na sociálních sítích ROSSMANN Česká republika.

O drogerii ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v osmi evropských zemích více než 4 000 prodejen 

a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro
a počtem obchodů 15 000. V České republice má ROSSMANN více než 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci - ROSSMANN CLUB, který čítá již více než půl milionů registrovaných členů. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu.
Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 58 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. Více informací naleznete na www.rossmann.cz

(tz)