Vizual Vratte stromum korunuZvyšování úrovně životního prostředí je pro společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divizi Beauty Care významným aspektem, proto ani v letošním roce neváhaly a opět spojily své síly v kampani „Vraťte stromům korunu“, která dlouhodobě přispívá k rozvoji zeleně v okolí, ve kterém žijeme. Zapojit se mohli také zákazníci, díky kterým byly získány finanční prostředky na vysazení 354 stromů.

„Počet stromů se každoročně stále snižuje, přitom jsou velmi důležitou součástí našich životů. Proto jsme rádi, že můžeme být součástí kampaně Vraťte stromům korunu, která dostává více zeleně nejen do měst. Letos se nám podařilo i díky našim zákazníkům získat prostředky na výsadbu 354 nových stromů ve 12 lokalitách po celé České republice,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Kampaň „Vraťte stromům korunu“ probíhala v období od 1. 7. do 25. 8. 2020 na všech prodejnách ROSSMANN. Zapojit se mohl každý zákazník, který v daném období zakoupil jakýkoli výrobek značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss Kur, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf nebo Vademecum. Z každého zakoupeného produktu těchto značek putovala jedna koruna do zelené kasičky neziskové organizace Sázíme stromy, která se následně postará, aby byla osázena místa, kde je to potřeba. Za celou pětiletou historii projektu bylo vysazeno již přes 1 300 vzrostlých stromů.

O drogerii ROSSMANN: Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v osmi evropských zemích více než 4 000 prodejen a zaměstnává přes 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000.  V České republice má ROSSMANN více než 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci – ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 58mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

(tz)