Sportisimo_Kirui.jpgNa startu Sportisimo 1/2Maratonu Praha bude 28. března tucet atletů s osobními maximy pod 61 minut a devět atletek s časy pod 70 minut. S nejrychlejšími půlmaratonskými časy startovní listině vévodí Leonard Komon a Lucy Kabuu. Mezi Čechy jsou hlavními favority Jiří Homoláč a Anežka Drahotová, nejrychlejší Češka loňského ročníku.

Benefice Bubec David Vávra a jeho pastel_DSC8317.jpgBarokní refektář Dominikánského kláštera sv. Jiljí na Starém Městě pražském se 17. března stal dějištěm benefiční aukce více než 60 děl nejvýraznějších osobností současné české umělecké scény. Výtěžek přesáhl půl milionu korun a bude věnován o.p.s. Bubec na realizaci velkolepého projektu Bubec - 10 000 m2 kreativity.

Roman_Knaus_Sberbank.jpgSberbank CZ sleduje trend dlouhodobě se zvýhodňujících hypoték a plošně přináší nové nižší sazby u svých produktů Hypotéka bez starostí a Refinancování bez starostí. Hypotéku tak lze získat se sazbou 2,22 % a nově je možné půjčit si i na vybavení domácnosti až 500 tisíc Kč, a to za stejnou sazbu.

České centrum Praha zahajuje jarní sezónu výstavou zaměřenou na téma, o kterém se v Česku příliš nehovoří: 75. výročí vzniku československých perutí RAF. Od 20. 3. do 25. 4. 2015 bude v prostorách Českého centra k vidění výstava unikátních fotografií významného českého fotografa Ladislava Sitenského (1919-2009) z prostředí československých perutí Britského královského letectva během 2. světové války. Z Českého centra Praha v Rytířské ulici se koncem dubna přesune do Bratislavy.

dm_Vesele_zoubky_IGY.jpgPod mottem „Společně  jeden pro druhého“ společnost dm již několik let zastřešuje své aktivity společenské odpovědnosti. Velký důraz  přitom  klade  na lokální působení firmy ve svém okolí. „Je pro nás  důležité  projekty společenské odpovědnosti nejen  financovat, ale zejména do nich zapojit  dm  spolupracovníky,  zákazníky  i partnery,“  sděluje   Martina  Horká,  vedoucí  resortu marketingu a nákupu.

Ocenění Českých Podnikatelek - OCP podporuje a oceňuje transparentní firmy s vynikajícími ekonomickými výsledky a zároveň poukazuje na jejich hodnoty a společenskou odpovědnost drženou v rukou českých žen. Strategické partnerství s OCP je jednou z prvních aktivit, kterou ČSOB bude specificky ženy podnikatelky podporovat. Do budoucna se chce ČSOB podílet i na dalších podobných příležitostech a vytvářet pro ženy podnikatelky vhodné podnikatelské prostředí pro jejich rozvoj.

Poskytovatel transparentních úvěrů, společnost Cofidis, přichází na český trh s novým produktem partnerských půjček. Ty umožňují lidem získat společně vyšší částku peněz a dosáhnout na výhodnější podmínky, než pokud by o půjčku žádali samostatně.

Predani_vecnych_daru.jpgZástupci developerské společnosti Horizon Holding oficiálně předali věcné dary v hodnotě 200 tisíc korun Nadačnímu fondu Klíček. Díky novému nábytku, elektrospotřebičům, ale i kuchyňské lince bylo možné kompletně zrenovovat svépomocnou ubytovnu pro rodiče dětských pacientů v pražské motolské nemocnici. Zaměstnanci Horizon Holding se rovněž podíleli na montáži nábytku a instalaci zařízení. Slavnostního předání daru se zúčastnil i náměstek ředitele FN Motol MUDr. Martin Holcát, MBA, který jménem vedení nemocnice vyjádřil poděkování jak představitelům společnosti Horizon Holding, tak zástupcům Nadačního fondu Klíček.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB