dm_Vesele_zoubky_IGY.jpgPod mottem „Společně  jeden pro druhého“ společnost dm již několik let zastřešuje své aktivity společenské odpovědnosti. Velký důraz  přitom  klade  na lokální působení firmy ve svém okolí. „Je pro nás  důležité  projekty společenské odpovědnosti nejen  financovat, ale zejména do nich zapojit  dm  spolupracovníky,  zákazníky  i partnery,“  sděluje   Martina  Horká,  vedoucí  resortu marketingu a nákupu.

Na snímku: Děti a jejich rodiče na zábavném odpoledni s „Veselými zoubky“ v OC IGY v Českých Budějovicích

Zástupci  společnosti dm  drogerie  markt    se  tak  v měsících  únoru  a březnu vydali mezi  žáky prvních  tříd  základních  škol po  celé  České republice, aby  prostřednictvím dm  preventivního programu „Veselé zoubky“ pomohli školákům, jejich rodičům  a pedagogům s prevencí zubního kazu. Program získal od České stomatologické komory oprávnění  používat Pečeť České stomatologické komory.  Tuto pečeť propůjčuje  ČSK vybraným  výrobkům  a projektům v oblasti prevence jako známku  kvality. „Program ukázal  prospěšnost již v průběhu  předchozích čtyř ročníků   a   poskytl   cenné   informace   bezmála  200.000   dětí,   ale   také   jejich  rodičům    a pedagogům,“ říká Martina Horká. Program napomáhá dětem vytvořit si co nejlepší  návyky do budoucího života.

Zábavná odpoledne s „Veselými zoubky“


U  příležitosti   pátého  ročníku  dm  preventivního  programu  „Veselé  zoubky“  a  blížícího  se Světového  dne ústního  zdraví a s cílem zapojit do dm preventivního programu „Veselé zoubky“ také  širokou  veřejnost  se  společnost dm  drogerie markt  rozhodla ve spolupráci  s odborníky připravit  v průběhu března zábavná   odpoledne s  „Veselými  zoubky“  ve  čtrnácti  nákupních centrech v krajských  městech napříč  Českou  republikou.  Nejen  rodiče  jistě  ocení  přítomnost dentální hygienistky,  která  jim vysvětlí a názorně ukáže,  jak se co nejlépe  starat o chrup  svůj i svých dětí.

Světový den ústního zdraví

20. března se již od roku 2008 slaví Světový den ústního  zdraví. Svátek je organizován Světovou dentální federací  (FDI) a národními dentálními asociacemi  ve spolupráci s globálními  partnery. V České republice  je podporován Českou stomatologickou komorou, Asociací dentálních hygienistek  a významnými  firmami,  které  se  angažují  v osvětě  ústního  zdraví.  Jeho cílem  je připomenout význam  ústního  zdraví a celosvětově  zlepšit  povědomí  o významu  ústní  hygieny při prevenci onemocnění dutiny ústní v každém věku.

O společnosti dm drogerie markt:

dm  drogerie markt  s.r.o.  v České republice  zahájila  činnost  v roce 1992 jako 100% dceřiná  společnost dm  drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela  svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje  po  celé  České republice  ze  svého  logistického  centra  v Jihlavě. Jednateli  společnosti jsou Gerhard  Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje  2 340 spolupracovníků. V obchodním roce 2013/2014 vykázala dm v České republice  obrat  ve výši 6,815 mld. CZK a upevnila tak své postavení  jedničky na trhu  specializovaných  drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde  přírodní kosmetika, babylove,  Das gesunde Plus, Denkmit,  SUNDANCE či úplnou  novinku Visiomax.

Na snímku: Děti při nácviku  správné  techniky  čištění zubů  v průběhu dm preventivního programu „Veselé zoubky“ v základní  škole v Kollárově ul. v Jihlavě.

vesele_zoubky_zs_kollarova_jihlava_2560