Všechny osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ), jejichž příjem v roce 2014 přesáhl 15 000 Kč, musejí podat daňové přiznání za rok 2014. Podívejme se na deset důležitých věcí, se kterými by měly všechny OSVČ počítat a na něž by si měly dát pozor.

Stetson Keizer.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh elegantní fedora klobouk Stetson Keizer.

Veletrh cestovního ruchu Holiday World je nejvýznamnější akci svého druhu nejen v České republice, ale i v regionu střední Evropy. V roce 2015 se bude konat 24. ročník, který proběhne ve dnech 19. - 22. února 2015 v areálu holešovického Výstaviště v Praze společně s 9. ročníkem gastronomického veletrhu Top Gastro & Hotel. Pořadatelem těchto akcí je již tradičně společnost Incheba Expo Praha.

Vypadá to, že letošní zima se konečně trvaleji usadila na našich horách a v období od února do března - tzv. jarních prázdnin - do nich vyrazí značná část lidí z České republiky. Ale pozor! Právě v tomto období prudce stoupá pravděpodobnost vzniku úrazu. ČSOB Pojišťovna sestavila podle svých statistik žebříček šesti nejčastějších úrazů, na něž by si lidé měli dávat obzvlášť pozor. Přikládáme i základní pravidla prevence, jak takovým úrazům nejlépe předcházet.

OSLAVA_TET_2015_PARDUBICE_-_KULTURNI_VYSTOUPENI.jpgV sobotu 14.února se v Pardubicích v sále společenského klubu ABC konala oslava Nového Lunárního roku Tét 2015, na kterou byl pozván jako čestný host i předseda Česko-vietnamské společnosti Marcel Winter. V plném sále přivítali pozvané hosty Vietnamci z Pardubic, Hlinska, Svitav i z dalších měst Pardubického kraje. Velvyslanec VSR v ČR j.e. Truong Manh Son ve svém projevu poděkoval Vietnamcům za jejich pracovitost a integraci vietnamské komunity do české společnosti. Zdůraznil, že letos kulturní, společenské i sportovní akce pořádané v rámci "Roku vietnamské kultury v ČR" nejen obohatí širokou veřejnost, ale také zvýší informovanost o Vietnamu i o kultuře, umění i dovednostech Vietnamců žijících v České republice.

Srdíčka a červená či růžová barva všude, kam se podíváte. To vše neomylně značí, že se blíží 14. únor a s ním i den sv. Valentýna. Také v pekařstvích hypermarketů Globus se už začali na svátek zamilovaných připravovat. Klasický sortiment pekařství je v tomto období doplněn o sladké valentýnské dorty. Tamní cukrářky se před Valentýnem opravdu nezastaví.

Za zdravotní i věcnou újmu způsobenou pádem na chodníku v důsledku jeho špatného stavu má poškozený občan nárok na odškodnění ze strany majitele komunikace, kterým je zpravidla obec. Ty ovšem nároky poškozených nechtějí uznávat. Více než 75 procent žádostí o odškodnění tak končí až u soudu. Ty se naštěstí kloní na stranu zraněných občanů. Průměrně jim přiznávají odškodnění ve výši 33 tisíc korun. Vyplývá to z databáze společnosti Vaše nároky.cz, která poškozeným pomáhá získat od obcí odpovídající kompenzaci.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB