Barevné varianty.jpgNa český trh vstoupily unikátní chytré známky tag4pet s NFC technologií. Nejenže pomohou ke snadnému nalezení vašeho psa, kočky či jiného domácího mazlíčka, ale spojují také zvíře a jeho majitele s veterinářem. Díky mnoha barevným variantám a dvěma velikostem jsou navíc elegantním módním doplňkem na obojek každého mazlíčka.

Accenture_ilustracni_foto.jpgI když se situace na trhu práce v ČR pozvolna stabilizuje, některé skupiny hledají práci stále obtížně. Jednou z nich jsou čerství absolventi - zejména u vysokých škol se zaměření a připravenost absolventů často neshodují s požadavky trhu. Podle údajů UK vzrostly za posledních pět let počty nezaměstnaných absolventů vysokých škol o více než 235 %. „My v současné době například obsazujeme stovky nových pozic a více než 50% z nich je ideální pro absolventy. Problém však může být v našem požadavku na relevantní technické vzdělání pro náš „softwarehouse" nebo znalosti evropských jazyků pro potřeby centra sdílených služeb," říká Šárka Vránová, HR ředitelka poradenské společnosti Accenture v ČR.

Vánoce už dávno nejsou jenom svátky klidu a míru. Toto hektické období, kdy nakupujeme jako diví, nám může snadno „zlomit vaz". Jak nepodlehnout stresu v adventu a zároveň si Vánoce naplno užít?

Muzeum hlavního města Prahy pořádá 13. prosince 2014 od 9 do 18 hodin akci MuzeuM Market / Vánoční bazar. Ve vánočně vyzdobeném muzeu studenty Střední odborné školy stavební a zahradnické v Praze 9 budou po celý den probíhat výtvarné dílny a workshopy. V přednáškovém sále bude možné zakoupit drobné designové dárky. Připraveno bude také občerstvení, které si návštěvníci mohou zakoupit před muzeem. Ve foyer muzea si budou moci návštěvníci prohlédnout betlémy ze sbírek muzea a zakoupit papírový Wenigův betlém. Celý den bude vstup do muzea zdarma.

Univerzální-mast-děti_Carun_novinka.jpgMysleli jste si, že konopné masti nejsou vhodné pro kojence? Omyl, na trhu je totiž vánoční novinka: přírodní Konopná mast Carun Baby pro děti od tuzemské společnosti Carun Pharmacy vyrábějící produkty z konopí. Základem masti je navíc bambucké máslo, díky němuž se mast rychleji vsákne do pokožky a je samo o sobě léčivé. Mast je vyvinutá pro ošetření citlivé dětské kůže s projevy ekzému či kožní alergie od prvního dne od narození.

Finanční situace rodin s dětmi se příští rok zlepší. Pro rok 2015 dochází k řadě legislativních změn, které dolehnou na rodinné hospodaření. Podívejme se na vybrané změny, ze kterých bude mít rodinná peněženka radost.

Zima většinou nedává ženám příliš možností ukázat jejich krásu a šarm. Mezi jednu z mála příležitostí, kde mohou opravdu zazářit, patří plesy a vánoční večírky. Ty se pomalu ale jistě blíží, a proto si většina z nás začíná vybírat tu nejkrásnější róbu a obuv. Zatímco u šatů jsou hlavním kritériem při nákupu vzhled a padnoucí střih, lodičky by měly nejen slušet, ale také dobře padnout a vydržet taneční zátěž. V následujícím článku přinášíme několik rad, se kterými bude výběr plesové obuvi hračka.

ČSOB a Era vyvinuly na českém trhu unikátní aplikaci Klikni a daruj, která uživatelům umožní jednoduše a komfortně poslat z chytrého telefonu peníze prověřeným neziskovým organizacím, a podpořit tak jejich dobročinné projekty. Aplikace nabízí nejširší spektrum neziskovek, uživatelé si mohou vybrat z více než 91 projektů od 77 organizací.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB