Saly Native World 1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, rozšiřuje nabídku šál z possum merino vlny novozélandské značky Native World.

Hotel Palace.jpgLázně Luhačovice, a.s., již potřetí za sebou uspěly v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2014/2015, když získaly první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček. Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cenu za vítězný produkt s názvem „Rehabilitace páteře“ převzal na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 15. 1. 2015 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA.  Druhou cenu získal produkt  ,,Vánoce v Alexandrii“ a převzala ji obchodní manažerka hotelu Alexandria Irena Šmoková.

"Letím na dva měsíce za sestrou do Kanady a ráda bych sebou vzala svého pejska, je to možné?" Takových a podobných dotazů mají majitelé zvířat mnoho.

Oblibene_kousky_sreen_shot.jpgSpolečnost Tchibo Praha zavedla na svém e-shopu www.tchibo.cz novou nabídku se stálým sortimentem spotřebního zboží, najít ji můžete pod záložkou Oblíbené kousky. Na rozdíl od týdně se měnících kolekcí bude tato nabídka v prodeji po celý rok. Jedná se o firemní bestsellery, které si zákazníci v sortimentu týdenních kolekcí nejvíce žádali a měli o ně zájem i mimo hlavní prodej.

Stejně jako kapr ke štědrovečerní tabuli patří k novému roku předsevzetí. Nejčastěji se týkají kouření nebo alkoholu. Obvykle jen hrstka lidí je však schopná své cíle dodržet. Málokdo si ale uvědomuje, že právě vyjmenované zlozvyky výrazně zatěžují rodinný rozpočet. Jak s financemi zacházet lépe a efektivněji tak spravovat svůj rozpočet? Zkuste do svých novoročních předsevzetí zařadit některý z uvedených tipů!

KPMG_Darujte-usmev-1.jpgPoradenská společnost KPMG Česká republika se letos rozhodla namísto tradičních dárků dát svým klientům možnost zapojit se do vánočního dobročinného projektu Darujte úsměv. Téměř 600 klientů v průběhu prosince vytvářelo virtuální perníčky a osobní vzkazy pro děti se sluchovým postižením. Za každý perníček pak KPMG věnovala finanční částku potřebnou ke koupi nových sluchadel a dalších pomůcek pro děti sdružené v Centru pro dětský sluch Tamtam, s nímž celoročně spolupracuje. 21 dětí s vadou sluchu tak obdrželo celkových 500 000 korun.

Stetson Lowell.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí dámské pletené čepice s vyšší korunou z kašmírové či alpaka vlny legendární americké značky Stetson.

Vánoční přípravy jsou v plném proudu. V pekárnách a řeznictvích hypermarketů Globus se již nyní pečou desítky tisíc vánoček, vánočních štol, tuny vánočního cukroví a kilometry vinných klobás. Až do vánočních svátků se pekaři a řezníci nezastaví, od 21. prosince pak výroba pojede i na nepřetržitý provoz.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB