Oblibene_kousky_sreen_shot.jpgSpolečnost Tchibo Praha zavedla na svém e-shopu www.tchibo.cz novou nabídku se stálým sortimentem spotřebního zboží, najít ji můžete pod záložkou Oblíbené kousky. Na rozdíl od týdně se měnících kolekcí bude tato nabídka v prodeji po celý rok. Jedná se o firemní bestsellery, které si zákazníci v sortimentu týdenních kolekcí nejvíce žádali a měli o ně zájem i mimo hlavní prodej.

Nově je po celý rok dostupných on-line kolem tří stovek „oblíbených výrobků" z osmi různých kategorií - Kuchyně, Prostřený stůl, Nábytek a svítidla, Koupelna, Sport a volný čas, Pánské, Dámské a Dětské zboží. V příštím roce by k nim měly postupně přibýt další kategorie, jako např. Ložnice.
„Novou nabídkou vycházíme vstříc zákazníkům, kteří na internetu hledají konkrétní výrobky pro každodenní život, ale ne vždy se jim je podaří získat v našich neustále se měnících kolekcích. Oblíbené kousky představují nadčasovou klasiku, jsou to výrobky pro Tchibo typické a navíc neustále relevantní pro zákazníky," uvádí generální ředitel Tchibo Praha Richard Hodul.
Stejně jako všechny týdenní kolekce zůstávají i Oblíbené kousky věrné DNA společnosti Tchibo: je to výběr cenově nejvýhodnějších a nejatraktivnějších produktů z dané kategorie, jež si drží osvědčenou kvalitu známky TCM (Tchibo Certified Merchandise). Design a prezentace Oblíbených kousků se záměrně liší od obvyklé „rolety" týdenních kolekcí - každý „oblíbený výrobek má svůj vlastní velký prostor.


Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení
a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy
a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží a od počátku letošního roku nabízí prostřednictvím svého e-shopu také služby cestovního ruchu.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

(tz)