Mezinárodní den žen, který letos připadá již na tuto neděli, by neměl být opomenut, i přesto, že dnešní ženy jsou již emancipovanější a finančně soběstačnější, než kdy dříve. Největší internetová banka mBank analýzou interních dat zjistila, že jen za posledních 6 let se navýšil počet žadatelek o kreditní kartu či hypotéku mnohdy i o desítky procent.

svetluska.jpgNa webový portál štědrýnákup.cz přibyla další organizace, kterou svým nákupem mohou zákazníci podpořit. Stal se jím projekt Nadační fondu Českého rozhlasu Světluška. Lidé tak mají další možnost, jak podpořit nevidomé – navíc díky takto významnému partnerovi Štědrého nákupu.

EY Spolecensky prospesny podnikatel roku - Tereza Jureckova_m.jpgTereza Jurečková, spoluzakladatelka sociálního podniku Pragulic získala v úterý ocenění v rámci soutěže EY Podnikatel roku v kategorii Společensky prospěšný podnikatel roku. Stala se tak zároveň jedinou ženou, která letos v soutěži uspěla. Pragulic zaměstnává lidi bez domova jako průvodce po Praze.

Lucie Praskova_01.jpgV Česku  vzniká  zcela  nová  síť  restaurací  označených  logem  FOOD,  ve  kterých  se  lidé v pracovním týdnu mohou najíst dle principů kvalitního stravování a pravidel boje s obezitou. Od začátku března bylo do této sítě zařazeno téměř 600 restaurací v celé ČR a další budou přibývat v příštích měsících.

Velikonoce patří mezi naše nejkrásnější jarní svátky a jsou skvělou příležitostí k setkávání celé rodiny. Velikonoční svátky doprovází různé tradice, nicméně společným jmenovatelem je dostatek dobrůtek pro malé koledníky a sklenka něčeho ostřejšího pro ty starší. Ve Food Story jsme si posvítili na delikatesy z různých koutů světa a vybrali jsme to nejlepší z Čech, Anglie, Itálie a Španělska. Tyto a další poctivé potraviny z celého světa seženete v provozovnách Food Story - v Praze na Ruzyni v ulici Drnovská 36, v tržnici Dlouhá 14 a nově též v Kunraticích v ulici K Libuši 2.

Jarní měsíce nepřinášejí jen více slunce a lepší náladu, ale rovněž chuť vylepšit si bydlení. Tento trend se projevuje i větším zájmem o půjčky na bydlení. Během března, dubna a května roste počet poskytnutých úvěrů ČSOB a Ery oproti celoročnímu průměru o přibližně 15 %. Výraznější nárůst je pak patrný v celkových objemech úvěrů, u ČSOB stoupá v jarních měsících objem poskytnutých účelových úvěrů o pětinu až třetinu oproti celoročnímu průměru. Průměrná výše půjčky na bydlení pak činí přibližně 250 tisíc korun.

Muzeum hlavního města Prahy ve spolupráci s Historickým muzeem města Soulu pořádalo od 21. 11. 2014 do 1. 2. 2015 výstavu Praha - pevnost v srdci Evropy / Deset století české metropole. Výstava konaná v Historickém muzeu města Soulu navazovala na výstavu, která proběhla v hlavní budově Muzea hlavního města Prahy v roce 2013, na které se prezentovaly městské hradby města Soul. Ze sbírek pražského muzea byla pro muzeum v Soulu vytvořena výstava mapující historii pražského opevnění sahající až do 10. století. Výstavu během jejího trvání navštívilo 220 tisíc lidí.

Podle údajů zveřejněných českými statistiky, kteří vyšli z odhadu Organizace pro výživu a zemědělství (FAO), zaznamenali obchodníci s rybami v roce 2013 rekordní výši tržeb. Ta je důsledkem zvýšené spotřeby rybího masa i rostoucího objemu rybí produkce. Trend odborníci z oblasti gastronomie pociťují také v České republice. Zde je znatelný nárůst zájmu Čechů o konzumaci mořských ryb a plodů, a to často i na úkor ryb z českých vod. Této poptávce se proto stále častěji přizpůsobují také menu českých restaurací.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB