Podle nejnovějšího průzkumu velikonočních zvyklostí společnosti KPMG Česká republika si malovaná vajíčka obstarává téměř 80 procent českých domácností. Většina dává přednost domácí výrobě, do obchodu zamíří jen sedm procent respondentů. Pětina pak tuto tradici vůbec nedrží. Z tradičního velikonočního pečiva Češi preferují mazanec.
Při jednom z prováděných preventivních testování bylo u výrobku Alnatura křupky z prosa 75 g, který je možno zakoupit v prodejnách dm, zjištěno stopové množství tropanových alkaloidů. Z důvodu zajištění co možná nejlepší prevence ohrožení zdraví se společnost Alnatura rozhodla uvedené Alnatura křupky z prosa stáhnout z prodeje.
Náročná péče a velké náklady často stavitele domů a majitele odrazují od jinak oblíbených přírodních materiálů, jako je např. dřevo. Nyní je ale i dispozici kompozitní materiál, tedy výrobek z klasického dřeva i ekologického plastu, a to přímo od zavedeného českého výrobce WPC - WOODPLASTIC (www.woodplastic.cz).
Z nedávného průzkumu jedné pojišťovny vyplynulo, že pětina českých párů by si ráda uzavřela pojištění pro případ, že by jejich vztah ztroskotal. A dokonce by do takového pojištění neváhaly investovat i tisíce.
Na Valentýna taková možnost pojištění ještě nebyla, ale dnes již ano. Allianz přichází 1. dubna s připojištěním „zlomeného srdce".
V České republice se vybere každoročně přibližně kolem pěti kilogramů vysloužilých elektrospotřebičů na jednoho obyvatele. Z průzkumu sítě elektroprodejen Expert Elektro ale přesto vyplývá, že i v loňském roce byla drtivá většina odevzdaného elektra vyrobena před rokem 2005. Vedle finančních důvodů hraje svou roli v pomalejší obměně starého elektra také skutečnost, že je v českých domácnostech zvykem používat elektrospotřebiče až do konce jejich životnosti.
Zaujmout a nadchnout extravagantní londýnské publikum není snadné. Přesto je to možné. Mělo by se to podařit dvojnásobnému držiteli ceny Alfréda Radoka Miroslavu Vojtíškovi tvořícímu pod pseudonymem S.d.Ch. Avantgardní umělec přijíždí na pozvání Českého centra Londýn. Britové zažijí funerální křest nového vydání jeho knihy Nouzové Imitatio Christi, poetické toulky hřbitovem a originální nastudování divadelní hry Duchovní smrt v Benátkách. Tento nabitý program v nezvyklých kulisách, které diváky rozhodně nenechá chladnými, připravilo České centrum Londýn a nakladatelství Divus.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.