Osnovy velí základním školám zařazovat finanční vzdělávání povinně do výuky. Výsledkem je v průměru 10 hodin, které jsou žákům dohromady odučeny na druhém stupni. Účastníci kulatého stolu s podtitulem Cesta ke zlepšení finanční gramotnosti, kteří se sešli na půdě České bankovní asociace, se shodli, že otázkou k řešení není jen samotný rozsah výuky k finanční gramotnosti, ale především její kvalita. Finanční vzdělávání by podle nich mělo být založeno na výchově k samostatnosti a odpovědnosti mladé generace ve vztahu k financím, mělo by respektovat sociální situaci žáků a jejich životní zkušenosti. Důležitým předpokladem jsou také odborně vybavení a motivovaní pedagogové. Pomocnou ruku při vzdělávání školních dětí nabízí bankovní a neziskový sektor - především prostřednictvím vzdělávání pedagogů, zajištěním odborných lektorů a poskytováním výukových pomůcek.

Po převzetí britsko-polským investičním fondem Abris Capital Partners společnost AAA AUTO naplánovala na letošní rok v rámci své pokračující expanze rozšiřování počtu poboček, zvyšování jejich kapacity a návrat na polský trh. Díky expanzi by koncem letošního roku měl počet poboček dosáhnout čtyřiceti, s celkovou nabídkou minimálně 12 000 vozů ve čtyřech zemích. Za uplynulý rok 2014 AAA AUTO v regionu prodalo téměř 64 000 vozů a meziročně tak zvýšilo objem svých prodejů o 12,3 %. Letos skupina očekává růst v obdobném tempu, letos již prodala přes 12 000 vozů.

vrchlabi_3_nahled.jpgVrchlabí, březen 2015 - Obyvatelé malebného horského města Vrchlabí mohou od března navštívit první Konopnou lékárnu. Na nejfrekventovanější tepně této turistické oblasti najdou v obchodním komplexu IT centrum sortiment špičkových produktů od mastí, krémů, olejů, až po doplňky stravy. Netradiční koncept přilákal polské turisty i návštěvníky z Holandska.

Design Yard-7245.jpgKoncept Living Office společnosti HermanMiller je atraktivní a přirozené pracovní prostředí, které přináší lepší propojení zaměstnanců, větší kreativitu i výkonnost a ve svém důsledku užitek pro všechny. Koncept na českém trhu představuje společnost cre8, přední prodejce a hlavní partner značky HermanMiller na českém, slovenském a gruzínském trhu a realizátor kancelářských interiérů.

_MG_9093_2.jpgManpowerGroup je světovým lídrem v poskytování inovativních služeb a řešení na míru, které pokrývají životní cyklus zaměstnance a pomáhají klientům dosáhnout jejich cílů a zvýšit jejich konkurenceschopnost. Disponuje největší světovou sítí v oblasti lidských zdrojů s téměř 3 900 pobočkami ve více než 80 zemích světa. V České republice se ústředí společnosti přestěhovalo do nového sídla Florentinum v pražském centru.

Showroom_Johann_Malle_Cestlice.jpgČeský výrobce luxusních postelí a ručně vyráběných přírodních matrací, společnost Johann Malle otevřela prodejnu a showroom v nákupní zóně Průhonice-Čestlice. Zákazníci zde mají možnost si prohlédnout a vyzkoušet postele a matrace značky Johann Malle. Showroom je k dispozici sedm dní v týdnu ve specializovaném dvoupatrovém objektu s nábytkem MoDo.

Nadšení, inteligentní a elegantní - taková je skupinka lidí plných skvělých nápadů, které fungují nejen ve vyšperkovaných prezentacích (spouštěných na stále oblíbenější aplikaci Prezi, jež má svůj původ v regionu CEE) -, ale též v náročném a dravém firemním prostředím. Nutno dodat, že ona skupinka je tvořena tou něžnější polovinou lidstva. Ženy, které řídí své firmy, se přihlásily do soutěže CEE Women Startup Competition, jež jim nabízí možnost získat štědrý grant, ale také v praxi dokázat, jaký přínos mají ženy pro inovaci. Talent totiž nezáleží na pohlaví, takže o svůj podíl v silně konkurenčním světě startupů se samozřejmě hlásí i ženy. A co víc, ženské startupy jsou dnes nový hit!

Čeští spotřebitelé nevědí, jak se liší zelené, modré a bílé linky. Většinou si ale myslí, že operátoři by neměli volání na modré a bílé linky speciálně zpoplatňovat a vyčleňovat z volných minut. Vyplývá to z průzkumu dTestu, který zjišťoval, jaké zkušenosti mají spotřebitelé s barevnými linkami.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB