Skupina obyvatelstva s věkem nad 65 let roste rychle. Jak však přicházejí stále modernější technologie, jejich specifické potřeby se přehlíží a senior, který chce být v kontaktu se světem a se svými nejbližšími, nemá na výběr z vhodných telefonních přístrojů ani služeb. S příchodem značky Doro, která se specializuje na mobilní telefony a další zařízení uzpůsobená pro seniory, se toto může změnit.

TENDENCE_menší.jpgSpolečnost LASSELSBERGER spouští televizní sponzoringovou kampaň. Desetivteřinový imageový spot poběží od 7. dubna na stanicích Nova, Prima a TV Barrandov. Kampaň, která potrvá až do května, podpoří RAKO jako značku keramických obkladů s důrazem na design a vysokou kvalitu.

České centrum Praha představuje výstavu Richarda Homoly Svědectví terezínských zdí. Velkoformátové snímky z prostředí bývalého ghetta tvoří součást rozsáhlého projektu, který zachycuje dochované stopy, vzkazy a jiné nápisy ryté obyvateli ghetta do domovních zdí.

Olga.jpgV práci trávíme přes polovinu života, takže by to ideálně mělo být místo, kde se realizujeme, cítíme se naplnění a spokojení. Někdy to tak i je, ale často se právě v práci potkáváme se situacemi, ve kterých nám je těžko. Dlouholetá lektorka a konzultantka pro byznys PaedDr. Olga Medlíková z týmu konceptu rozvoje interních vzdělavatelů Nášlektor.cz uvádí šest vybraných tíživých situací, se kterými se často setkáváme i rad, jak vztahy na pracovišti zlepšit.

Muzeum hlavního města Prahy pořádá jako v předchozích letech v rámci velikonočních svátků v hlavní budově muzea a v Zámeckém areálu Ctěnice bohatý program. Na Velikonoční pondělí budou mít všechny objekty Muzea hlavního města Prahy otevřeno jako v pracovní den.

Image_foto_pohybovy_aparat_zdroj_Rehabilitacni_ustav_Brandys_nad_orlici.jpgTaké vás občas bolí záda či za krkem? Bolesti zad a páteře patří dlouhodobě mezi nejčastější zdravotní problémy Čechů. Za svůj život se s nimi potýká téměř 85% veškeré populace. Odborníci navíc varují, že nedostatečná léčba prvních příznaků vede k chronicitě. Na vzniku těchto zdravotních potíží má velký podíl sedavé zaměstnání, stres a v neposlední řadě také nekvalitní a nedostatečný spánek. Zbavte se špatných návyků a dbejte více o svá zdravá záda. Rady, jak na to, přináší primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí MUDr. Michaela Tomanová a odborník společnosti Johann Malle Jakub Šoufek.

Muzeum hlavního města Prahy - Podskalská celnice na Výtoni oslaví Den Vltavy, který se uskuteční v sobotu 21. 3. 2015 od 11 do 14 hodin na náplavce Rašínova nábřeží. V rámci této akce bude od 10 do 18 hodin otevřena zdarma Podskalská celnice na Výtoni s aktuální výstavou Vltava a Podskalí z archivu spolku Vltava. Akci Den Vltavy pořádá Vševltavský spolek ve spolupráci s Farmářskými trhy na Výtoni.

V loňském roce ukončilo studium s podporou Fondu vzdělání 10 stipendistů. Poradní sbor Fondu vzdělání v březnu udělil pravidelné stipendium novým deseti studentům se zdravotním a sociálním handicapem. Další tři studenti získali jednorázový příspěvek na školné. V roce 2015 stipendium bude pobírat 77 znevýhodněných studentů. Fond vzdělání, který je společným projektem ČSOB a Výboru dobré vůle - Nadace Olgy Havlové, od roku 1995 podpořil 946 mladých lidí se zdravotním a sociálním handicapem.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB