Až do konce srpna můžete na zámku Adršpach vidět výstavu pohádkových kostýmů z filmů Princ a Večernice a Třetí princ. Barrandovské kostýmní originály, stejně jako původní filmové rekvizity se ale v letošní turistické sezóně podívají i na další hrady, zámky a do galerií. A na všech těchto místech mohou návštěvníci soutěžit o vstupenky do pražské expozice Barrandov Studia.

Ildiko Dikosova - predsedkyne AOP.jpgAsociace osobního prodeje, která sdružuje firmy, jež dodržují zásady etického přímého prodeje, zahájila ve čtvrtek 7. května semináře pro seniory na téma „Jak se bránit šmejdům". Úvodní setkání se uskutečnilo v zasedacím sále radnice Prahy 2 ve spolupráci s touto městskou částí. Během odpoledního semináře moderovaného hercem Janem Čenským, jenž se do projektu osobně zapojil, se více než 50 účastníků seznámilo se zásadami etického obchodování, které garantuje ochranu spotřebitele. Mezi ně patří bezproblémová reklamace, možnost vrátit zboží nebo svobodné rozhodování o nákupu.

44. ročník nejprestižnější a nejstarší floristické soutěže - Mistrovství floristů České republiky - Děčínská kotva se uskutečnil ve dnech 13. a 14. května 2015. Soutěž vyhlašuje Svaz květinářů a floristů České republiky a spoluorganizuje ho se Střední školou zahradnickou a zemědělskou Antonína Emanuela Komerse, Děčín - Libverda.Děčínská kotva se v tomto roce konala pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky a pod záštitou hejtmana Ústeckého kraje Oldřicha Bubeníčka.

Globální konference pro děkany a ředitele MBA vzdělávacích programů, kterou uspořádala ve dnech 13. až 15. května 2015 AMBA (Asociace MBA) v Praze, se zúčastnilo více než 184 zástupců 141 škol z 26 zemí. Mezi hlavními tématy, která na konferenci zazněla, bylo online vzdělávání, hlavní globální a regionální trendy v poptávce po studiu MBA a další vývoj studijních programů MBA, MBM a DBA.

Velká Manner Tour zavítala v rámci výročí 125 let na trhu oplatek i do České republiky a setrvá tu do konce června. Akce je poděkováním věrným zákazníkům a fanouškům firmy Manner, jež ctí především kvalitu svých produktů. Celkem se konvoj radosti a zábavy zastaví ve sto dvaceti pěti městech celé Evropy. Jenom v Čechách, na Moravě a na Slovensku to bude čtyřicet pět míst. Promo team projede okolo deseti tisíc kilometrů. Milovníci lahodné kvalitní čokolády a křupavých oplatek z Vídně budou mít možnost v období promo akcí splnit si své osobní „Manner růžové sny" v podobě výhry jedné z mnoha cen, které bude Manner na tour rozdávat a hlavně možnost soutěžit o sedm víkendů ve Vídni. Chybět nebudou ani nafukovací atrakce, moderátor v roli továrníka Josefa Mannera - zakladatele firmy, hudba, dárky, soutěže, sampling, zkrátka zábava pro celou rodinu, na vybraných místech bude i horkovzdušný balon Manner. Mezi nejatraktivnější místa, kde se celá kolona zastaví, bude například areál lázně Jeseník, ZOO Lešná ve Zlíně, Poděbrady, Máchovo jezero, Praha a jiné.

Mlékárna Valašské Meziříčí se spojila s mezinárodní společností Manner, s níž společně vyrazila na velkou Manner Tour. Ta v rámci výročí 125 let na trhu oplatek zavítala i do České republiky v polovině května a setrvá do konce června. Celkem navštíví Manner Tour sto dvacet pět míst ve městech celé Evropy. Jenom v Čechách, na Moravě a na Slovensku to bude čtyřicet pět lokalit.

J+G.jpgDne 18. května 1990 byl vystaven rodný list. Na svět přišla Česká marketingová společnost.
Česká marketingová společnost (ČMS), z.s. je dobrovolná nezisková organizace, která sdružuje marketingové pracovníky a zájemce o marketing formou kolektivního a individuálního členství.
Z původního poslání co nejvíce přispívat k rozšíření marketingu v České republice se v současné době zaměřuje především na podporu komunikace mezi marketingovými odborníky, zvyšování kvality marketingového řízení a marketingových činností i jejich etického rozměru.

Celých 70 % Čechů podle aktuálního průzkumu NN pojišťovny a penzijní společnosti pomáhá svým rodičům v důchodu. Nejvíce, téměř polovina, se stará o chod domácnosti, pětina je podporuje věcně a každý 14. jim přispívá finančně1. S odchodem do důchodu klesá průměrný čistý příjem zhruba na polovinu, až pětina seniorů je tak ohrožena chudobou.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB