Nižší počet zahraničních cest v loňském roce může být následkem intervencí ČNB. Jednoduché vysvětlení mají i rostoucí výdaje Čechů za rekreaci. Z průzkumu ČSOB totiž vyplývá, že Češi jsou čím dál náročnější, očekávají daleko vyšší standard a jsou ochotni si za něj připlatit.

Největší zaměstnanecká Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra (ZP MV ČR) každoročně zvyšuje úhrady lékařům za péči o své klienty. Zatímco v roce 2008 výdaje na zdravotní služby činily 17,1 mld. Kč, v roce 2010 už to bylo 20,6 mld. Kč a loni už téměř 26 mld. Kč.

Češi stále váhají s uzavíráním cestovního pojištění u dovolené v zahraničí. Přitom statistiky uvádějí, že pojistnou událost související s léčebnými výlohami a úrazem mimo ČR hlásí téměř 70 000 českých turistů ročně. Průměrné náklady na ošetření šplhají k téměř 20 000 korunám a výjimkou nejsou ani milionové částky. Přitom vyhnout se neočekávaným výdajům jde snadno a efektivně cestovním pojištěním. Například u Equa bank začíná nabídka už na 49 korunách měsíčně a kryje léčebné výlohy až do výše 1 700 000 korun. Zároveň se vztahuje například i na ztrátu či poškození zavazadel nebo na škodu způsobenou během cest.

UNIQA pojišťovna pojišťuje už několik let významnou kulturní událost -Smetanovu výtvarnou Litomyšl, která doplňuje tradiční Mezinárodní operní festival. Dominantou letošního jedenáctého ročníku je výstava Jeden svět nestačí. Ta představuje pozoruhodnou sbírku umění tuzemských i evropských výtvarníků devatenáctého století sběratele Patrika Šimona. Pojistná hodnota padesátky mimořádných děl, která budou k vidění od 12. června do 6. července 2015, činí bezmála padesát milionů korun.

Konferencí WOMEN IN BUSINESS byl zahájen již 8. ročník Ocenění Českých Podnikatelek. Nesmírně bohatá programová náplň se nesla v duchu bourání bariér, stereotypů a nástupu podnikatelské svobody, kterou umožňují moderní technologie a inovace.

Pravidelným finančním podporovatelem obecně prospěšných projektů je jen každý desátý. Ale více než 60 % lidí by bylo ochotných zapojit se jako dobrovolník a věnovat charitativním projektům svůj čas.

Maastricht je městem módy. Od 11. do 14. 6. 2015 se tady uskuteční Fashionclash, prestižní multioborová módní platforma umožňující setkání mladých a začínajících návrhářů a umělců spjatých s módou: od textilního designu přes fotografii a tanec až po šperkařství či doplňky. Letos zde nebudou chybět ani čeští designéři. Barbora Procházková a její značka PULSE, Sofya Samareva a jedinečná značka Blueberries. Klobouky, šperky, styl. České centrum v Nizozemsku podpořilo účast těchto umělců na festivalu.

V létě přibývá vloupání do rodinných domů a bytů, protože zůstávají kvůli dovoleným častěji prázdné. Pokud chcete zabránit řádění zlodějů, je dobré myslet na zabezpečení domácnosti, a to nejen mechanické a elektronické, ale také dodržovat řadu opatření, kterými nevědomky usnadňujete zlodějům práci.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB