ZOO-Liberec-panda-cervena (1).jpgNa rozsáhlé konto letošních přírůstků si liberecká zoologická zahrada může připsat i jeden místní chovatelský primát - poprvé v její historii se podařil odchov pandy červené. Dvojice malých pand přišla na svět už 28. 6. 2015. Se zveřejněním zprávy zoo záměrně vyčkávala. Těsně po narození bylo ve hře mnoho rizikových faktorů, které by ošetřovatelé nemohli řešit - odchovy drtivé většiny zvířat v Liberci probíhají bez zásahu člověka.

Parecky image.jpgKaždý rodič jistě potvrdí, jak náročné je každý den hledat inspiraci na snídani nebo školní svačinu pro své děti. Aby jídlo splňovalo požadavky správné výživy a ještě chutnalo mlsným ratolestem je někdy dost těžký úkol. I na tyto případy myslí Drůbežářský závod Klatovy, který má ve své nabídce kvalitní kuřecí uzeniny s vysokým podílem masa a nízkým obsahem tuku i soli. Jejich jakost potvrzují i získaná ocenění národní značky kvality KLASA.

Fotografie_1.jpgPřesně před 20 roky, v létě roku 1995, se zákazníkům dm v prodejnách představila nová dm značka Balea s přibližně 30 produkty. Od té doby se zákazníky velmi oblíbená a mnoha nezávislými testy oceněná dm značka neustále rozvíjí. U příležitosti 20. narozenin dm značky Balea připravila společnost dm pro zákazníky narozeninová balení v podobě limitovaných edic a přeplňovaných balení. Současný sortiment Balea zahrnuje až 500 produktů nabízejících péči o každý kousek Vašeho těla a vhodných pro každý typ pokožky a všechny věkové kategorie. A to vše v té nejvyšší kvalitě a za příznivou cenu.

WOODPLASTIC_osvětlená terasa.jpgStarodávné čínské učení Feng Shui se snaží nastolit harmonii a rovnováhu energií v místě, kde se nacházíme. Proto ho často uplatňujeme jak v domovech, tak i kancelářích. Tentokrát se ale zaměříme na exteriéry, a to konkrétně terasu.

WOODPLASTIC_osvětlená terasa.jpgStarodávné čínské učení Feng Shui se snaží nastolit harmonii a rovnováhu energií v místě, kde se nacházíme. Proto ho často uplatňujeme jak v domovech, tak i kancelářích. Tentokrát se ale zaměříme na exteriéry, a to konkrétně terasu.

Tělo po nočním „hladovění" potřebuje dostatek sacharidů a bílkovin. Mozek bez snídaně funguje naprázdno, což je to samé, jako byste chtěli nastartovat auto bez benzínu. Odborníci tvrdí, že by snídaně měly být konzumovány do dvou hodin po probuzení. Ta by měla tvořit 20 - 25 %, někdy i 35 % z celodenního příjmu energie.

V okolním přetechnizovaném, zkratkovitém a na zisk zaměřeném světě se velmi často setkáváme s cílením pouze na webové stránky. Na jejich tvorbu si zjednáváme specializované firmy, toužíme po co nejlepší vizuální stránce našeho podnikání, dbáme na aktuálnost obsahu a šíři nabídky.

České scénické umění má opět šanci zazářit. Kde? Na největší přehlídce divadelního a scénického umění Edinburgh Festivalu Fringe. Česká sezóna Czech Showcase 2015 hostí čtyři představení, která české odborníky ani širokou veřejnosti „nenechala v klidu". Na letošní Fringe zazáří originální pojetí adaptace Havlovy Audience Antiwords v podání Spitfire Company, uhrančivé produkce Dolls souboru Cirk La Putyka, cenami ověnčený taneční projekt Korekce skupiny VerTeDance a hravý duet Terezy Ondrové a Petera Šavela Boys Who Like to Play With Dolls. Mistři českého divadelního a scénického umění vystoupí během jediného měsíce celkem třiašedesátkrát na čtyřech různých místech v Edinburghu.
České centrum Londýn opět podpoří
účast českých umělců. Letos již popáté.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB