Češi se již nebojí v sexuálním životě experimentovat. Potvrzují to majitelé tuzemských sexshopů, kteří v posledních letech evidují rapidní nárůst zájmu o erotické pomůcky i netradiční sexuální techniky. Podle nejnovějších statistik sexshopu Růžový slon český národ nejvíce investuje do vibrátorů, které tvoří téměř 40 % z veškerého prodaného zboží. Zatímco druhým nejprodávanějším zbožím jsou lubrikanty, třetím umělé vagíny.

Češi si průměrně za rok kupují 3 a půl páru bot a stále víc si uvědomují, že se vyplatí investovat do kvalitní obuvi, která jim vydrží několik sezon. Nákup letní obuvi se nevyplatí podcenit už jen proto, že v létě ujdete mnohem větší vzdálenosti než v zimě. Když se při výběru budete řídit takzvanou účelovou kvalifikací obuvi, nemůžete udělat chybu. Poradíme vám, jak na to.

Kateřina Tučková.jpgÚspěšné nakladatelství Host již od roku 1990 vydává kvalitní českou prózu a poezii, překladovou beletrii, detektivní romány, thrillery, literární teorii i naučnou literaturu. Od roku 2014 zde s náročnou vydavatelskou agendou pomáhá informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions.

VIETNAMSKE_DETI_SE_VYBORNE_UCI_V_CESKYCH_SKOLACH.jpg
Česká republika se neoprávněně v žádných hodnoceních EU téměř neobjevuje na nejlepším prvním místě. Proto považuji za nutné veřejně upozornit na skutečnost, která dokazuje, že ČR je nejlepší v integraci cizinců ze třetích zemí v celé EU a možná i na světě.

bio_kokosovy_sirup_small.jpgV sanskrtu jsou kokosové palmy nazývány „stromy, které obsahují vše potřebné k životu". Z kokosu lze opravdu spotřebovat úplně všechno, nejen kokosový olej je univerzálním pomocníkem. Velký boom slaví kokos a jeho produkty po právu již několik let především v kuchyni, kde má všestranné využití pro studené i teplé pokrmy. Vyrábí se z něj zdravější alternativy běžných surovin jako cukr, sirup, máslo, olej, mouku a mnoho dalších. Je ale i skvělým kosmetickým pomocníkem. V následujících tipech vám přiblížíme i méně známá fakta o kokosových produktech.

Malinový fizz.jpgPotřebuejte se v tropickém parnu ochladit a polaskat se s chutěmi letošního léta? Vyzkoušejte balzámové octy! Jsou to kulinářské speciality, které se vyrábí z ovocných octů a zahuštěné ovocné šťávy. V posledních letech se díky své příjemné chuti staly nedílnou součástí moderní gastronomie. Používají se pro dochucování salátů, drůbeže i pokrmů z červeného masa. Široké uplatnění nacházejí také jako základ osvěžujících míchaných nápojů a nealkoholických aperitivů. Málokdo přitom ví, že používáním balzámových octů potěšíme nejen naše chuťové pohárky, ale prospějeme celému organismu.

Autoři vítězných obrázků již čtvrtého ročníku soutěže Maluj a buď Blíž přírodě, o nichž rozhodla komise složená ze zástupců společnosti NET4GAS a Českého svazu ochránců přírody (ČSOP), si spolu se svou třídou zpříjemnili poslední dny školního roku. Strávili den v přírodě s průvodcem nebo navštívili záchrannou stanici pro zvířata. Vedle cen, které se hodí do přírody, a předplatného časopisu Naše příroda pro vítěze, si tak stovka dětí odnesla nejen zážitky z výletu, ale i mnoho užitečných informací. Například jak postupovat při nalezení zraněného zvířete v přírodě.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB