Čimelice, ZŽ, Chládek, MB 017.jpgČimelice na sklonku léta opět rozkvetou stovkami květů. Ve dnech 20. až 23. srpna se koná již 31. ročník prodejní Výstavy květin, zahradních doplňků, drobného zvířectva a ochrany přírody Čimelice 2015. Minulou akci i přes nepřízeň počasí v neděli navštívilo téměř 24 000 návštěvníků.

Giganti v ZOO Liberec (2).jpgMláďata zebry Chapmanovy, takina čínského, papouška nestora kea nebo buvolce běločelého, orlosupa bradatého jsou nově k vidění v nejstarší ZOO v Česku. O tom i dalších novinkách informoval ředitel zoologické zahrady v Liberci David Nejedlo.

V současnosti je námětem desítek výstav, akcí a doprovodných programů. Díky spolupráci s Českými centry však zdaleka nejde jen o „domácí" událost. Na jaře letošního roku odstartovaly rozsáhlé připomínkové akce konané ve vybraných metropolích sítě Českých center. Mohutná vlna připomínkových akcí zasáhla Budapešť, Německo, Nizozemsko, ale také Polsko nebo Japonsko! Česká centra připravila při této příležitosti hned dvě tematické výstavy. Ochuzeni nezůstanou ani obyvatelé a návštěvníci Prahy. První s názvem „Na břehu Rýna" začíná 24. 7. 2015. Kresby Jana Tichého jsou v Českém centru Praha v Rytířské ulici vystaveny do 21. 8. 2015.

MAST-PRO-DETI-2.jpgLéto je v plném proudu. Úmorné teploty se do nás opírají a pro alergiky je to doslova pohroma. Navíc, jestli neustále bojují s posmrkáváním a odřeným nosem. Co s tím? Řešením jsou i konopné produkty. Například od Carun Pharmacy.

Nejvyšší příliv nových klientů na rok 2016 má Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR, ZP 211). Přihlásilo se k ní přes 28 800 nových klientů a celkový výsledek, tedy rozdíl mezi příchody a odchody, činí plus 17 581 klientů – nejvíce ze všech sedmi zdravotních pojišťoven, působících na českém trh.

Dne 18. 7. se ZOO Liberec stane hostitelem 5. ročníku akce nazvané Doteky Afriky. „Nemusíte nutně do Afriky, abyste se jí mohli dotknout. Nechte Afriku, aby se dotkla Vás," zní motto akce. Lákadel je ale pro tuto sezonu více. Pozoruhodná výstava Giganti upozorňující na vybíjení slonů, největší evropské sovy na jednom místě či expozice lemurů tmavých. To vše chystá i očekává v nadcházející letní sezóně 2015 nejstarší ZOO v Česku - ZOO Liberec. O novinkách informoval ředitel zoologické zahrady David Nejedlo, podle jehož slov je toho letos opravdu mnoho k vidění a návštěvníci mají skutečně z čeho vybírat. Jaká budou hlavní lákadla letošního roku, která určitě stojí za návštěvu?

ilustr_Carun_intimka.jpgLéto je v plném proudu a s ním se probouzí i milostné touhy. Podle sexuologů za to může prodloužení slunečního svitu, hormonální změny, zvýšení teploty i kulturní obyčeje. Vše se ale může změnit, pokud trpíte na onemocnění intimních partií. Přesto existuje včasná pomoc: Intimní mycí gel Carun.

image Koktejl_kefír a produkt.jpgK teplým letním dnům a dovoleným neodmyslitelně patří i osvěžující nápoje. Pokud hledáte netradiční inspiraci, pak kvalitní a velmi chutné drinky v podobě kefírů vyrábí Mlékárna Valašské Meziříčí, která patří mezi nejvýznamnější producenty v Česku. Dokládá to i poslední ocenění Mlékárenský výrobek roku 2015, který nedávno obdržela. Kefírové mléko se hodí nejen na dovolenou či k vodě, ale i do práce nebo jako zdravá letní svačinka pro celou rodinu.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB