Češi, kteří by se rozhodli pustit do podnikání, by viděli největší šanci na úspěch ve vlastním fast-foodu nebo restauraci. Naopak, naši severní sousedé v Polsku vidí největší potenciál v salónech krásy a poradnách na hubnutí. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu, který si v Česku a v Polsku nechalo zpracovat středoevropské zastoupení nejrozšířenějšího fast-foodového řetězce na světě, co do počtu provozoven, společnosti SUBWAY.

image..jpgČeská průmyslová zdravotní pojišťovna stále rozšiřuje své služby. Jednou z posledních iniciativ podporujících rodiny s dětmi je zřízení mobilních dětských koutků v 15 pobočkách po celé ČR. V koutku, navrženém podle loga ČPZP, mají děti kromě jiného k dispozici stylové omalovánky, které pak mohou vystavit na magnetické nástěnce. Rodiče tuto novinku vítají, nadšené jsou i děti.

_MG_4467.jpgVýroba porcelánu v České republice má dlouhou tradici a dobré jméno u nás i za hranicemi. Tuzemští výrobci však musí v rámci zajištění konkurenceschopnosti přicházet neustále s inovacemi. Česká porcelánka Rudolf Kämpf letos sází na zvýšení podílu ruční malby.

Více než 400 tisíc korun rozdělených v grantové výzvě na podporu pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením. To je výborný, ale nikoli jediný z řady pozitivních výsledků, kterých dosáhl druhý ročník originální fundraisingové kampaně Srdcerváči. Celkem osm společností si převzalo symbolické šeky na slavnostním zakončení v Clarion Congress Hotel Prague, který je jedním z partnerů projektu.

Saly Native World 1.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, rozšiřuje nabídku šál z possum merino vlny novozélandské značky Native World.

Hotel Palace.jpgLázně Luhačovice, a.s., již potřetí za sebou uspěly v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2014/2015, když získaly první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček. Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cenu za vítězný produkt s názvem „Rehabilitace páteře“ převzal na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 15. 1. 2015 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA.  Druhou cenu získal produkt  ,,Vánoce v Alexandrii“ a převzala ji obchodní manažerka hotelu Alexandria Irena Šmoková.

"Letím na dva měsíce za sestrou do Kanady a ráda bych sebou vzala svého pejska, je to možné?" Takových a podobných dotazů mají majitelé zvířat mnoho.

Oblibene_kousky_sreen_shot.jpgSpolečnost Tchibo Praha zavedla na svém e-shopu www.tchibo.cz novou nabídku se stálým sortimentem spotřebního zboží, najít ji můžete pod záložkou Oblíbené kousky. Na rozdíl od týdně se měnících kolekcí bude tato nabídka v prodeji po celý rok. Jedná se o firemní bestsellery, které si zákazníci v sortimentu týdenních kolekcí nejvíce žádali a měli o ně zájem i mimo hlavní prodej.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB