Komerční banka podpoří firmy, které zaměstnají mladé lidi do 30 let. Společně s EIB nabízí těmto společnostem zvýhodněné financování v objemu téměř dvě miliardy korun. Úroková sazba je nižší o 0,3 % v porovnání s tržním úrokem. Zvýhodněné financování lze kombinovat s evropskými dotacemi.

Hus_duk__shamilyan_hanus_700.jpgVelkorysým způsobem připomíná šestisté výročí upálení mistra Jana Husa Pražská mincovna. Vydává totiž hned několik titulů ražeb s tématem této významné historické události. Nechybí mezi nimi ani oblíbený dukátový formát, ve kterém vznikly dvě pozoruhodné zlaté ražby. Ty se na trhu objeví v páru s odražkem z ryzího stříbra, jenž nese identický motiv.

Elegantni Cesko 01.jpgPřemýšleli jste někdy o tom, co se může skrývat za starými šaty? Jaký osud, kdo je nosil, co prožíval? Co všechno nám móda může říct - o nás samých i společnosti, ve které žijeme? Nový multimediální projekt ELEGANTNÍ ČESKO, který právě začíná na Katalyzátoru, má tuto ambici: chce oživovat to nejlepší, co uměla tato země a její lidé. Pátrat spolu s vámi nejen v zaprášených skříních po tom, co bylo duchaplné, propracované, chic. Zachraňovat staré poklady i navazovat a vytvářet moderní varianty. Online i offline tak může vzniknout unikátní obraz historie i současnosti, na kterém se můžeme všichni denně podílet.

V dnešní době se člověk nesmí zastavit ani na chvíli. Již Jan Neruda napsal: „Kdo chvíli stál, již stojí opodál." To nyní platí dvojnásob. Chcete nastoupit do práce? Vzdělání máte? Super. A praxe? No tak to asi dáme přednost někomu jinému. Toto či velmi podobná slova slyší mnoho mladých. Jak z tohoto začarovaného kruhu ven? Řešením může být dobrovolnictví v neziskových organizacích.

girl_painting.jpgUdělejte malým školákům radost a pořiďte jim zbrusu novou výbavu penálu. Najdete zde produkty Kores, které dětem nejen dobře poslouží a potěší je, ale jsou zároveň i ekologické, bezpečné a vyrobené s respektem k přírodě. Letošní kolekci dominují zejména jumbo pastelky, voskovky a tužky, které jsou vyrobeny tak, aby dobře padly i do těch nejdrobnějších dětských ruček.

Muzeum hlavního města Prahy pořádá dne 31. 5. 2015 od 13 do 17 hodin v blízkém okolí Petřínské rozhledny akci Hrajeme si na Petříně v rámci oslav Mezinárodního dne dětí. Celou akci bude moderovat kouzelník Grino, který předvede také magická vystoupení. Pro děti bude připravena soutěž v podobě etapové aktivity, jejímž tématem budou Pražské věže. Během této soutěže se děti seznámí s věžemi, které Muzeum hlavního města Prahy spravuje, a zároveň budou moci pomoct Klíčníkovi Pražských věží posbírat klíče od všech věží. Na každého pak bude čekat malá odměna.

V uplynulých třech letech vycestovalo za hranice 78 % lidí ve věku 18-64 let. Z průzkumu asociace Visa Europe však vyplynulo, že při cestách do ciziny se Češi mění v konzervativce - jak výběrem destinace, tak i z pohledu způsobů placení.

Absolventi středních a vysokých škol mají po ukončení studia úplně nové starosti s hledáním zaměstnání. V dnešní době je nabídka opravdu pestrá, jenže získat vysněnou práci není jen tak. Jak tedy na vytouženou pozici dosáhnout? Co všechno budete při nástupu potřebovat? Co znamenají jednotlivé složky mzdy a jaké zaměstnanecké benefity se opravdu vyplatí?

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB