Téměř polovina evropských rodičů je nedostatečně informovaná o legislativě týkající se bezpečnosti autosedaček. Nejvíce pak v 56 % Francouzi. Vyplývá to z nejnovější studie o přístupu rodičů k bezpečnosti dětí při přepravě, kterou zpracovala společnost Britax Römer. Přesun totiž ve většině případů nebývá prováděn z důvodů odpovídajících bezpečnostním požadavkům.

DSC06191.jpgVe Střední škole zahradnické v Kopidlně se uskutečnil 22. Kopidlenský kvítek. V mezinárodní soutěži žáci středních škol poměřili své znalosti a dovednosti v zahradnickém oboru. Prodejní výstava nabídla zahradnické potřeby, výpěstky i techniku. Slavnostně vyzdobené místnosti kopidlenského zámku a přilehlé prostory zahradnické školy shlédlo více než 8 000 spokojených návštěvníků.

Carun-konopi-ilusfd.jpgZáchvaty či úzkostné poruchy? Epilepsie, cukrovka, roztroušená skleróza, stres? Na tyto problémy pomáhá už dnes ve světě takzvaný CBD olej, neboli kanabidiol, a stává se čím dál slavnějším. Obsahuje vysoký podíl výtažku CBD z konopí v řádu procent, ale přitom obsahuje povolené množství THC (pod 0,3 %) a tudíž podle odborníků z české společnosti Carun Pharmacy specializující se na výrobky z konopí, působí, aniž byste byli v „rauši". Tuzemská společnost již brzy uvede první český CBD olej.

Holešovické výstaviště ožije v polovině října v rytmu krásy, péče o pleť a vlasy, relaxace
i zdravého životního stylu. V termínu od 16. do 17. října se zde uskuteční mezinárodní veletrh INTERBEAUTY PRAGUE. Tato akce nemá v České republice obdoby, a tak si ji rozhodně nesmíte nechat ujít. Čekají na Vás prezentace předních světových značek v oboru, ochuzeni nebudete ani o oblíbený Make-up point, kde si můžete vyzkoušet líčení z rukou profesionálních vizážistů. Součástí doprovodného programu jsou divácky atraktivní soutěže v make-upu a nehtovém designu. Tváří podzimního veletrhu se stala zpěvačka, modelka a Česká Miss 2010 Jitka Boho. V roli odborného hosta se představí specialista na estetickou chirurgii, doc. MUDr. Roman Šmucler CSc.

Díky získaným financím z programu „Místo kde žijeme", podpořeném Nadaví VIA, budou moci obyvatelé malé jihočeské vesničky Bečice, zvelebit plácek před obecním úřadem.

Ticket_Junior_2010.jpgZpřístupnit mimoškolní aktivity umožní zaměstnanecký benefit Ticket Junior. Platby za volnočasové aktivity dětí zlevní téměř o třetinu. Dáme dítě do houslí, nebo na plavání? Synovi jde tenis, budeme mít na trenéra, který pomůže rozvinout jeho talent? Ušetříme na taneční soustředění dcery se zahraničním choreografem?

DSC_1800.jpgMozaiky vyskládané z pestrobarevných keramických střípků nádherně oživí i ty nejšedivější plochy. O tom se mohou od 16. září přesvědčit všichni, kdo projíždějí okolo pražského Smíchovského nádraží. Studenti aranžérství ze Střední průmyslové školy dopravní totiž místní zastávku tramvaje s využitím keramických obkladů RAKO proměnili v rozkvetlou, zářící louku. Proměna zastávky proběhla v rámci akce Zažít MHD jinak. Tu 16. září zorganizovala společnost ROPID, Regionální organizátor Pražské integrované dopravy, s cílem ukázat veřejnou dopravu v netradičním světle a podpořit myšlenku multimodální dopravy, čili kombinace různých dopravních prostředků od MHD přes železnici až po cyklistiku. Společnost Lasselsberger nápad na zkrášlení zastávky i kreativitu studentů podpořila věnováním hlavního materiálu pro tvorbu - keramických obkladů RAKO ze série ColorTWO.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB