HERBS_ITALY.jpgNesnášenlivost vůči lepku je poměrně známá věc. Málo už se však ví, že vyřazením lepku z potravy často pomáhá i těm, kteří bezlepkovou dietu držet nemusejí. Nejenže se cítí lépe, mají také díky tomu více energie, ale dokážou snadno i snížit svoji váhu. Zatěžování trávicího systému lepkem má totiž řadu negativních efektů.

Ačkoli by se mohlo zdát, že o lupénce už ‚všichni vědí všechno‘, opak je i v roce 2015 pravdou. Potvrzují to i pacientské semináře organizované Nadačním fondem pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP) v rámci projektu ‚Lupénka nemusí být NAVŽDY‘. Světový den lupénky připadající na 29. října by tak měl být připomínán s velkou závažností.

DSC_0509_upr.jpgV České republice se tento víkend začal prodávat lifestylový mobilní telefon značky světového výrobce nubia s názvem My Prague. Jedná se o dlouho očekávaný luxusní smartphone inspirovaný kulturou, historií a uměním hlavního města České republiky, jehož název přístroj nese a světová premiéra se odehrála v létě právě v Praze. Brány prvního obchodu Mobil Pohotovost na Novém Smíchově se otevřely v sobotu a o telefony byl celý den velký zájem.

Brandon_Bays_NaMaJa (1).jpgHledáte způsob, jak být v životě šťastnější? Trápí vás zdravotní problémy, které se nedaří úspěšně vyléčit? Toužíte po naplňujícím životě? Nejen na tyto otázky odpoví seminář světově známé autorky a terapeutky Brandon Bays žijící ve Velké Británii. Třídenní praktický kurz Intenzivní cesta a Pokročilé nástroje vám ukáže způsob, jak významně ovlivnit kvalitu svého života přirozeným procesem samoléčby. Seminář proběhne od 18. do 20. března 2016 v Praze.

LidskáSíla_ilustrační (3).jpgZařídit úklid domácnosti pěti kliky u počítače? Jistota, že dámy na úklid jsou schopné, školené a dobře zaplacené? Sympatičtí lidé, které jejich práce baví? Přesně tak funguje český online start-up LidskáSíla. Přestože se zatím orientuje na úklid domácností, v budoucnu se chce zaměřit i na poskytování služeb jako je péče o seniory a další. Aktuálně firma zaměřená na propojení dam na úklid se zákazníky roste a nabírá nové pracovníky. A koho hledají? Hvězdy úklidu. Do dvou let chce start-up zaštiťovat až 2000 profesionálů ve službách.

V multifunkčních konferenčních prostorách Absolutum Boutique Hotel hlasovala porota Ocenění Českých Podnikatelek o pořadí registrovaných firem 8. ročníku. Na základě ratingu a skóringu odborného garanta projektu, kterým je CRIF – Czech Credit Bureau, splnilo v roce 2015 kritéria 17 929 obchodních společností vlastněných ženami. Do semifinále pak odborný garant nominoval a doporučil 649 českých podnikatelek s obratem od 10 miliónů Kč ročně do cca 4 miliard Kč ročně. Z tohoto počtu vzešlo 86 finalistek, které porotci hodnotili.

Vyměnit stará a netěsnící okna a dveře za moderní, zateplit fasádu a optimalizovat vytápění. Podobná témata řeší v současné době mnoho majitelů domů po celém Česku s vidinou nemalých budoucích úspor. Mnozí z nich ale zapomínají na to, že ani sebelepší technologie jim nepomohou ve chvíli, kdy s energií neumí zacházet efektivně. Častokrát s ní dokonce plýtvají.

000.jpgSe sychravým podzimním počasím přichází i potřeba dobít energii. Prosluněných dní ubývá a naše tělo se musí ubránit nejen únavě, ale i nachlazení, chřipce a dalším neduhům. Nová BIO proteinová tyčinka s obsahem japonského čaje Matcha je proto ideálním zdrojem živin. Neobsahuje žádná aditiva ani přidaný cukr. Její složení je naprosto přírodní.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB