Venku je zima a vy byste měla ještě nechat mrznout svoje tuky? Jestli se potřebujete zbavit faldů, které se vás drží, ač jíte zdravě nebo cvičíte, právě teď je pro kryolipolýzu ten ideální čas.
Venku je zima a vy byste měla ještě nechat mrznout svoje tuky? Jestli se potřebujete zbavit faldů, které se vás drží, ač jíte zdravě nebo cvičíte, právě teď je pro kryolipolýzu ten ideální čas.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP") každoročně likviduje na 200 tisíc pojistných událostí, většina z nich jsou běžné případy, ale mnohdy se operátoři klientského centra setkávají se skutečně neobvyklými historkami, nad kterými nelze jinak než se pousmát.
„Že i při řešení pojistných událostí může být veselo a že klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory, dokládají vtipné hlášky a perličky sesbírané za letošní rok," říká tisková mluvčí Renata Čapková.
Český trh je stále otevřenější vůči službám pro domácnost. Lidé ročně vydají miliardy korun právě za domácí práce, které za ně vykoná někdo jiný. Kromě úklidu se zvyšuje i zájem o hlídání dětí a péči o seniory nebo drobné opravy v domácnosti. Při výběru lidé kladou důraz na spolehlivost, jednoduché objednání či pojištění. LidskáSíla.cz je po půl roce po vstupu na trh největší firmou zaměřenou na úklid domácností.
Česká republika sice nepatří mezi nejchudší země světa, přesto i zde žije více než 100.000 dětí pod hranicí chudoby. Nejde přitom jen o nedostatečné finanční zdroje a nízký příjem rodin. Chudoba je spojená také se zranitelností, nejistotou či sociálním vyloučením. „Propad na hranici chudoby může potkat každého z nás. Například ztráta zaměstnání či dlouhodobá nemoc jednoho z rodičů může znamenat výrazně snížený příjem rodiny," říká František Coufal, vedoucí oddělení komunikace organizace Charita Česká republika.
Fakulta rybářství a ochrany vod Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích letos před Vánoci uvede do prodeje více než 10 tun svého unikátního produktu, takzvaného omega3kapra. Tato ryba má díky fakultou vyvinuté speciální výživě ve svém mase zvýšený a zároveň garantovaný obsah pro lidský organismus příznivých omega 3 mastných kyselin. Fakulta nabídne ryby na vlastních stáncích v Praze a v Říčanech, a také ve své prodejně v Českých Budějovicích. Velkou část produkce odebere velkoobchodní řetězec MAKRO. Ten má už od začátku prosince v pražských prodejnách živé omega3kapry v nabídce na úseku ryb, před svátky je bude prodávat z kádí u prodejen v Praze, Českých Budějovicích a v Ústí nad Labem. Všechna prodejní místa označí speciální registrovaná známka omega3kapra ve tvaru srdce a ryby. Ceny produktu stanovují obchodníci, obecně je ale zhruba o 10 až 20 korun za kilo dražší než běžný kapr.
Nominace do 23. ročníku prestižní osobnostní soutěže MANAŽER ROKU jsou v plném proudu a brzy vyvrcholí. Již 21. dubna 2016 se budou v pražském paláci Žofín oceňovat nejúspěšnější manažeři a manažerky za letošní rok.
Kanabidiol, léčivá látka obsažená v konopném oleji, má prokazatelně příznivé účinky na lidské zdraví. Pomáhá při prevenci mnoha onemocnění, zmírnění příznaků i doprovodných bolestí. Kupříkladu CBD olej od Carun Pharmacy je vyráběn z konopí pěstovaného v panenské přírodě chráněné krajinné oblasti bez použití pesticidů a herbicidů a díky tomu se může pochlubit označením BIO.
Pečení cukroví, shánění dárků není před Vánoci vše, co nás čeká. Bez čistého domova to není ono, a proto přichází na řadu velké vánoční gruntování. Vyprané záclony místnosti provoní, vyleštěná zrcadla opticky prosvětlí a srovnané „nezbytnosti" dodají ten správný slavnostní ráz. Jak mít doma uklizeno v klidu a pohodě? Nechte se inspirovat tipy z úklidového startupu LidskáSíla.cz.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.