630872 strojek a testoviny.jpgTak jednoduché a tak efektní! S pomocí Strojku na těstoviny TESCOMA DELÍCIA vykouzlíte z několika málo surovin a doslova za pár korun domácí těstoviny, nudle do polévky či lasagne a sami zjistíte, že chuti „těch pravých domácích" se nic nevyrovná!

Seminar-BrandonBays.jpgDen svatého Valentýna či lidověji Valentýn, který připadá na 14. února, se u nás začal slavit až po roce 1989. Záhy však zdomácněl a stal se populárním způsobem, jak milou pozorností projevit náklonnost a lásku. Možností je skutečně nepřeberně. Někdo ocení prostý polibek, jiný zas květiny či cukrovinky ve tvaru symbolu lásky - srdce. Valentýnská přáníčka lze vyrobit i vlastními silami, návodů, třeba na internetu, je spousta. Radost udělají i dárky pro zdraví a krásu. Přinášíme pár tipů, které váš protějšek snad ocení.

Svátek svatého Valentýna slaví v Česku přibližně 60 % lidí, a to spíše ženy než muži. Ti jsou ve většině případů k oslavám „donuceni" svými partnerkami. Mezi dárky pak převládají drobnosti, jako jsou květiny, sladkosti či šperky v hodnotě kolem 600 Kč. Tyto pozornosti zatím pořizuje více než 70 % dotázaných na poslední chvíli, a to především v kamenných obchodech. V e-shopech nakoupilo nebo plánovalo nakoupit téměř čtvrtina respondentů.

Matcha_spravna_barva_zdroj-MatchaTea-cz(1).jpgPoznat kvalitu stále oblíbenějšího japonského čaje Matcha není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Krásné zelené barvě mohly pomoci pesticidy, trvanlivosti konzervační látky a chuť „vylepšit" například těžké kovy. Při nákupu tohoto čaje je proto důležité vybrat si ověřené dodavatele, kteří nabízí kvalitu za odpovídající cenu.

CzechRepublic_FilipJakab_03.jpgKlobouky kaktusovitého tvaru, excentrické výšivky, svůdné dámské šaty či romantismem inspirované fetišistické spodní prádlo - to jsou příklady kolekcí studentů a čerstvých absolventů Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM), kteří se pod vedením Pavla Ivančice představí na přehlídce Last Fata Morgana, organizovanou ve spolupráci s Českým centrem v Londýně. Výstava proběhne v rámci International Fashion Showcase 2016 (IFS), oficiální doprovodné akce London Fashion Week od 19. do 23. února 2016 v prostorách majestátního Somerset House u řeky Temže. IFS se letos zúčastní 80 návrhářů z 24 zemí.

LidskaSila-dama (3).jpgeský start-up LidskáSíla.cz nabízející úklid domácností rozšiřuje své služby mimo Prahu. Zkušební provoz v Brně spustí dnes. Od vstupu na český trh v létě loňského roku si společnost LidskáSíla.cz zajistila jedinečnou pozici. Jen v Praze uklízí více než 1400 domácností přes 160 dam na úklid. Kromě expandování do dalších měst v zemi má v plánu i rozšíření nabídky služeb pro domácnost.

dm_Vesele_zoubky_2016.jpgCelkem 45.000  žáků  prvních  tříd z více než  1.200 základních škol  bude   letos   opět   v období   únor   –  březen  proškoleno  v rámci   šestého  ročníku   dm preventivního programu „Veselé zoubky“.  Možnost  přihlásit  se do programu „Veselé zoubky“ mají všechny základní školy z České republiky až do naplnění 45.000 přihlášených žáků prvních tříd.   "Zájem  o  náš   preventivní   program  je  opravdu   velký,  kapacita   programu  byla  letos naplněna během dvou  týdnů,"  sděluje  Martina  Horká,  vedoucí  resortu marketingu a nákupu v dm,  a dodává:  „Díky kladným ohlasům ze škol, jak od dětí a pedagogů, tak také rodičů, jsme se rozhodli  program „Veselé zoubky“  zpřístupnit  ještě  více lidem.  V průběhu března se tak s „Veselými zoubky“ budou  moci setkat  také zákazníci ve všech prodejnách dm.“

thermage.jpgDobře vypadající pokožku nemůžeme mít navěky. To, jak naše pleť vypadá, ovlivňují například genetické predispozice nebo životní styl. My můžeme stárnutí pokožky ale výrazně zabránit tím, že ji „nakrmíme" živinami potřebnými pro její mladistvý vzhled. Tou nejdůležitější je kolagen, díky němuž je pokožka pružná a hydratovaná.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB