Tak jednoduché a tak efektní! S pomocí Strojku na těstoviny TESCOMA DELÍCIA vykouzlíte z několika málo surovin a doslova za pár korun domácí těstoviny, nudle do polévky či lasagne a sami zjistíte, že chuti „těch pravých domácích" se nic nevyrovná!
Den svatého Valentýna či lidověji Valentýn, který připadá na 14. února, se u nás začal slavit až po roce 1989. Záhy však zdomácněl a stal se populárním způsobem, jak milou pozorností projevit náklonnost a lásku. Možností je skutečně nepřeberně. Někdo ocení prostý polibek, jiný zas květiny či cukrovinky ve tvaru symbolu lásky - srdce. Valentýnská přáníčka lze vyrobit i vlastními silami, návodů, třeba na internetu, je spousta. Radost udělají i dárky pro zdraví a krásu. Přinášíme pár tipů, které váš protějšek snad ocení.
Svátek svatého Valentýna slaví v Česku přibližně 60 % lidí, a to spíše ženy než muži. Ti jsou ve většině případů k oslavám „donuceni" svými partnerkami. Mezi dárky pak převládají drobnosti, jako jsou květiny, sladkosti či šperky v hodnotě kolem 600 Kč. Tyto pozornosti zatím pořizuje více než 70 % dotázaných na poslední chvíli, a to především v kamenných obchodech. V e-shopech nakoupilo nebo plánovalo nakoupit téměř čtvrtina respondentů.
Poznat kvalitu stále oblíbenějšího japonského čaje Matcha není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Krásné zelené barvě mohly pomoci pesticidy, trvanlivosti konzervační látky a chuť „vylepšit" například těžké kovy. Při nákupu tohoto čaje je proto důležité vybrat si ověřené dodavatele, kteří nabízí kvalitu za odpovídající cenu.
Klobouky kaktusovitého tvaru, excentrické výšivky, svůdné dámské šaty či romantismem inspirované fetišistické spodní prádlo - to jsou příklady kolekcí studentů a čerstvých absolventů Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze (UMPRUM), kteří se pod vedením Pavla Ivančice představí na přehlídce Last Fata Morgana, organizovanou ve spolupráci s Českým centrem v Londýně. Výstava proběhne v rámci International Fashion Showcase 2016 (IFS), oficiální doprovodné akce London Fashion Week od 19. do 23. února 2016 v prostorách majestátního Somerset House u řeky Temže. IFS se letos zúčastní 80 návrhářů z 24 zemí.
eský start-up LidskáSíla.cz nabízející úklid domácností rozšiřuje své služby mimo Prahu. Zkušební provoz v Brně spustí dnes. Od vstupu na český trh v létě loňského roku si společnost LidskáSíla.cz zajistila jedinečnou pozici. Jen v Praze uklízí více než 1400 domácností přes 160 dam na úklid. Kromě expandování do dalších měst v zemi má v plánu i rozšíření nabídky služeb pro domácnost.
Celkem 45.000 žáků prvních tříd z více než 1.200 základních škol bude letos opět v období únor – březen proškoleno v rámci šestého ročníku dm preventivního programu „Veselé zoubky“. Možnost přihlásit se do programu „Veselé zoubky“ mají všechny základní školy z České republiky až do naplnění 45.000 přihlášených žáků prvních tříd. "Zájem o náš preventivní program je opravdu velký, kapacita programu byla letos naplněna během dvou týdnů," sděluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu v dm, a dodává: „Díky kladným ohlasům ze škol, jak od dětí a pedagogů, tak také rodičů, jsme se rozhodli program „Veselé zoubky“ zpřístupnit ještě více lidem. V průběhu března se tak s „Veselými zoubky“ budou moci setkat také zákazníci ve všech prodejnách dm.“
Dobře vypadající pokožku nemůžeme mít navěky. To, jak naše pleť vypadá, ovlivňují například genetické predispozice nebo životní styl. My můžeme stárnutí pokožky ale výrazně zabránit tím, že ji „nakrmíme" živinami potřebnými pro její mladistvý vzhled. Tou nejdůležitější je kolagen, díky němuž je pokožka pružná a hydratovaná.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.