CARUN-opalov-plaz (2).jpgOdhodlat se k velké změně bývá často velmi složité. Změnit své dosavadní návyky není jen tak, a proto to spousta lidí vzdá po prvních týdnech. Nebojte se změny, které vám můžou pomoci nejen k lepší postavě, ale i zdravějšímu životu. Výživové expertky ze sítě NATURHOUSE poradí, jak mít do léta skvělou kondičku i postavu do plavek a jak krok po kroku změnit životosprávu, abyste úspěšně zhubli.

Spišské párky.jpgLovecký salám, Spišské párky, Špekáčky a Liptovský salám z České republiky a ze Slovenska jsou nositeli evropského označení. Evropská komise schválila před pěti lety jejich zápis na seznam Zaručených tradičních specialit. V roce zápisu produkovalo, alespoň jeden z těchto masných výrobků, 21 tuzemských firem. Od té doby narostl počet na 29. Poslední nová registrace byla schválena 7. ledna 2016. *

MUDr-Filip-Svatos.jpgBolesti pohybového aparátu trápí téměř všechny generace. Kromě klasické léčby, jako jsou léky a rehabilitace, se při některých potížích dobře uplatňují moderní metody, při nichž je využívána krevní plazma nebo kyselina hyaluronová. Oba tyto způsoby pomáhají zmírnit bolesti pohybové aparátu a zabraňují tak vzniku chronického stavu. Dokáží však zmírnit i dlouhodobé potíže spojené s artrózou. Tento typ biologické léčby působí dobře také jako preventivní opatření, v Česku však stále nepatří mezi standardní ošetření.

Přes deset miliard korun (375 milionů eur) utratili Češi od října 2014 do září 2015 na zahraničních e-shopech kartami Visa. Dlouhodobě nejpopulárnější jsou ty britské, kde čeští zákazníci zaplatili 4,4 miliard korun (162 milionů eur), dále pak americké s tržbami okolo 800 milionů korun (29 milionů eur) a irské internetové obchody, kde útraty činily zhruba 650 milionů korun (24 milionů eur). První pětici doplňuje Lucembursko a Německo.

MatchaTea_Charger.jpgJarní detox je téměř kouzelné slovní spojení. Skrývá v sobě chuť probudit se ze zimního spánku a připravit se na prosluněné dny plné energie. Často si dáváme novoroční předsevzetí, která nedodržujeme, a poslední dny zimy jsou tak další příležitostí udělat něco pro sebe. Nepropásněte tu svou a dopřejte si ještě krásnější jaro s MatchaTea.cz.

image_foto_VivantisCZ.jpgDobře vybrané spodní prádlo dokáže potěšit nejen našeho partnera, ale krásně vytvarovat i naše tělo, zakrýt nedostatky nebo naopak ukázat naše přednosti. Jak nejlépe vybrat podprsenku a kalhotky, vám poradíme v následujícím textu.

OnaDnes.jpgVe dnech 14. a 20. března budou jako obvykle vycházet speciální přílohy MF Dnes, které budou obsahovat kupony se slevami až 60 % např. na módu, módní doplňky, kosmetiku, elektronické spotřebiče nebo nábytek. Pro příznivce bezpapírového řešení je možné slevové kupony stáhnout také v mobilní aplikaci Visa Portmonka, jejímž partnerem je právě Visa Europe. Slevy bude nabízet již 140 obchodníků po celé České republice, mezi jinými C&A, KIKA Nábytek, Grandoptical, Knihy Kanzelsberger, Mall.cz, Oresi, Ecco, Adidas nebo Firo tour.

Logo Život dětem  - nové.jpgV týdnu od 14. do 18. března zahajuje charitativní organizace Život dětem svou tradiční celorepublikovou sbírku jarní Srdíčkové dny. Sbírka, která díky prodeji magnetek a dalších dárkových předmětů každoročně pomáhá velkému počtu vážně nemocných dětí a jejich rodinám, se letos koná již po čtyřicáté osmé.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB