Kdo rozhoduje v českých rodinách o výdajích a nákupech? Průzkum úvěrové společnosti Cofidis mezi 525 respondenty vyvrátil, že by běžné nákupy potravin a drogerie byly v českých domácnostech výhradně záležitostí žen. Na druhé straně ani koupě auta už není pouze výsadou mužů.

Střet dvou generací u jednoho stolu, i tak se dá nazvat další ze série akcí České manažerské asociace Regionálního klubu Brno s názvem Kam kráčí management?. Zástupci generace Y a jejich potencionální zaměstnavatelé se ocitli na neutrální půdě - Českém velvyslanectví v Rakousku - aby si vyříkali svá vzájemná očekávání ve vztahu absolvent - zaměstnavatel. Jsou zaměstnavatelé připraveni přistoupit na požadavky dnešní mládeže nastupující do zaměstnání? A jsou nároky absolventů na svého budoucího zaměstnavatele vůbec akceptovatelné? Nejen tyto otázky byly předmětem rozsáhlé diskuze, která se konala v pátek 22. dubna 2016 ve Vídni pod záštitou českého velvyslance v Rakousku Jana Sechtera.

01_michani_mleko.jpgTak čerstvý, svěží a hlavně domácí! Řeč je o sýru, který si pomocí vychytávky od TESCOMY můžete jednoduše a hlavně bez konzervantů připravit ve vlastní kuchyni!

konopna-koupel-spa.jpgVolary na Šumavě se mohou pochlubit prvními a největšími Konopnými lázněmi ve Střední Evropě. Přírodní péči o tělo si dnes ale můžete dopřát i doma. Nová Konopná koupel Carun je příjemným uvolněním po dlouhém dni v práci i léčivým prostředkem nejen pro pacienty s kožními obtížemi - například ekzémem, lupénkou, akné či kožními alergiemi. Koupel je vhodná i pro děti a těhotné a kojící ženy.

NATURHOUSE-měření-žena.jpgV dnešní době internetu najdeme volně dostupných informací i zaručených rad, jak zhubnout, nepřeberné množství. Nachytat se můžeme i od kamarádky či kamarádů, kteří tyto zaručené rady šíří ústně. Často pak dané rady Češi dodržují a řídí se jimi v dobré víře. Jak se v tom všem zorientovat? Inu těžko. K těm nejčastějším českým nešvarům se vyjádřila hlavní výživová poradkyně NATURHOUSE Věra Burešová. Tyto české mýty, fakta i polopravdy jsou výsledkem mnohaleté praxe.

pred-po.jpgOmlazovací zákroky estetické medicíny si získávají stále více příznivců. Oproti těm klasickým zákrokům mají totiž mnoho výhod, jako je rychlost provedení, rychlé hojení, přitom jejich efekt je často srovnatelný. Mezi jedny z nejoblíbenějších patří omlazení pomocí biokompatibilních nití. Pražská klinika Mediestetik proto pro své klienty rozšířila portfolio těchto obličejových nití a nabízí omlazení pomocí speciálních vláken ze 100% kyseliny mléčné. Jde o nejefektivnější způsob pro obnovu pevnosti obličeje, obličejového oválu a odstranění povislých tkání.

IMG_9993.jpgV italském Janově uskutečnil evropský šampionát profesionálních floristů EUROPA CUP 2016, který každé čtyři roky vyhlašuje mezinárodní floristická organizace FLORINT. Tato organizace sdružující jednotlivé národní floristické asociace a svazy Evropy pořádá soutěže EUROPA CUP již od roku 1967.

Společnost dm  drogerie  markt  stahuje  z prodeje  produkt  Nestlé  kaše nemléčná. Ve  vzorku   Nestlé   kaše   nemléčné  osmizrnné  250  g, od 6. měsíce,  šarže L53030291 s datem minimální trvanlivosti  04-2017, odebraném a otestovaném Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí, bylo zjištěno  nadlimitní množství látky atropin. Dle doporučení Státní zemědělské a potravinářské inspekce společnost dm stahuje i ostatní šarže tohoto  produktu.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB