LidskaSila-uklid (1).jpglidskasila-portrety_16_865 Start-upů je na našem trhu celá řada. Čím dál více mladých a odvážných podnikatelů se pouští do projektů, které nám usnadňují život. Zajímavé je především propojení technologií s čistě lidskou prací. Právě za takovým spojením stojí trojice mladých lidí ze startupu LidskáSíla.cz, Roberta Vojáčka, Michaely Somolové a Šimona Podlipského. Orientují se na domácí služby.

Carun-konopi-ilusfd.jpgDříve téměř neznámá složka konopí - kanabidiol (CBD) má prokazatelně širokou paletu pozitivních účinků bez ovlivnění vědomí. I proto roste nejen zájem producentů konopných produktů o tuto látku, ale i poptávka lidí. Proč a jaké má účinky? Přinášíme několik příběhů lidí, kterým tato léčivá látka pomohla a mohou inspirovat další.

S širším záběrem a pod ženským vedením. Takový bude JIC STARCUBE 2016. Kromě osvědčených témat IoT a ICT bezpečnosti se nově bude věnovat například i rozšířené realitě. Nadějné podnikatele letos povede zkušená konzultantka startupů a dlouholetá součást startup týmu JIC Hana Šudáková. Do konce roku by brněnským intenzivním tříměsíčním programem mohlo projít opět až deset projektů z celého světa.

Za velkou výhodu považuje mnoho firem i jejich zaměstnanců možnost práce z domova. Podle nedávného šetření, které provedla ABSL, organizace sdružující společnosti působící v oblasti sdílených podnikových služeb, poskytují firmy z toho segmentu plný či částečný homeoffice více než 60 % svých zaměstnanců. V některých společnostech může alespoň částečný homeoffice využít dokonce až 95 % pracovníků. Práce z domu se však rozmáhá nejen v tomto segmentu, populární je například i v IT.

Konopná-lékárna-Hlučín (1).jpgOblíbenou konopnou kosmetiku si nyní budete moci zakoupit v dalším městě moravskoslezského kraje - v Hlučíně. Široký sortiment konopných mastí, krémů, olejů i novinky v podobě CBD oleje či konopné koupele pořídíte právě v Konopné lékárně. Ta hlučínská patří mezi síť tuzemských lékáren po celé České republice, které nabízí kosmetické produkty a potraviny čistě z konopí.

alergen.jpgPravidelný úklid domácnosti není nic, co by patřilo mezi oblíbené činnosti. Přesto se mezi námi najdou lidé, pro které je taková obyčejná věc jako vysávání nebo utírání prachu ještě méně příjemná - alergici. A rozkvetlé jaro to ještě zhoršuje. Odborníci z úklidového startupu LidskáSíla.cz poradí, jak domácnost jednoduše zbavit nepříjemných alergenů.

176534.jpgJarní příroda dokáže člověku dodat spoustu energie, na druhou stranu jde o období, které ztěžuje život alergikům a tím je v Česku podle statistik každý pátý člověk. Jaké jsou nejčastější jarní alergie a jak se dají jejich projevy co nejvíce zmírnit?

Hodnoty_a_vychova_11.jpg„V další části projektu Česká rodina žije se Nadace Kooperativy zaměřila na finanční povědomí a nakládání s penězi v rodinách. Výsledky průzkumu ukázaly, že většina českých rodin má přehled o svých výdajích, jen 6 % domácností výdaje nesleduje, nevede si o nich záznamy a neví, jaká je struktura jejich domácích výdajů. Téměř čtvrtina českých domácností (24 %) má o rodinných výdajích detailní přehled. 75 % domácností uvedlo, že se jim alespoň občas podaří ušetřit nějaké peníze," říká Petr Hartoš, analytik pojišťovny Kooperativa.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB