V roce 2013 by se průměrný majitel e-shopu dal popsat jako muž ve věku 26-35 let, pro kterého je online prodej „vedlejšákem" a jednoduchým způsobem, jak přinést do rodinného rozpočtu nějakou tu korunu navíc. To platí víceméně i nadále, nicméně se za tři roky událo mnoho změn, které mohou tento obraz brzy změnit.

plakat-hrajeme-si-2016-vetsi.jpgMuzeum hlavního města Prahy pořádá 28. 5. 2016 Dětský den v Muzeu hlavního města Prahy.

Jeden z největších evropských řetězců prodejen nábytku, značka XXXLutz otevírá v Česku svou druhou prodejnu. Obchod na celkové ploše téměř 22.500 metrů čtvrtečních přivítá první návštěvníky ve čtvrtek 26. května v 9:00 hodin v obchodním centru Černý Most. První stejnojmenný obchod v Česku funguje již od roku 2010 v pražských Stodůlkách. Řetězec chystá v Česku další rozvoj, oznámil na dnešní tiskové konferenci Walter Müller, ředitel XXXLutz pro Českou republiku.

V červnu se Praha a Bratislava stanou dějištěm výjimečné události. Tři TOP spíkři - Jan Mühlfeit, Marian Jelínek a Marie Diamond se sejdou na jednom pódiu, aby zájemcům poradili, jak dosáhnout úspěchu. Semináře s názvem „Myšlení první ligy" se budou konat 4. června v Praze a 5. června v Bratislavě.

Obálka_Outdoorová kuchařka.jpgNepostradatelná knížka Petry Pospěchové pro všechny, kdo vyrážejí na výlet či trek a nespokojí se s instantními polévkami nebo konzervami. Přináší chutné, rychlé, lehké a výživné recepty na všechny druhy výšlapů, shrnuje, jak jídlo nejlépe zabalit, naplánovat jídelníček, případně jaké přirozeně léčivé potraviny s sebou vzít pro případ zdravotních potíží. Petra Pospěchová léta svých zkušeností z hor přetavila v příručku, která mapuje, jak se po všech kulinárních stránkách připravit na víkendový výlet do Jeseníků, zimní přechod ukrajinských hor či himálajské expedice, ale taky na jednodenní výšlap s dětmi. Knížka je užitečná jak pro zkušené vlčáky, kterým rozšíří kulinární obzory a dosavadní jídelníček, tak pro začátečníky, kteří se chystají ven poprvé a potřebují se zorientovat nejen v jedlých surovinách, ale i ve vybavení pro vaření v přírodě. S Outdoorovou kuchařkou hravě zvládnete každou výpravu do hor a přírody vůbec.

Mezinárodní i tuzemské statistiky potvrzují, že celková spotřeba alkoholu v České republice mírně klesá. Stejně tak vykazují klesající trend další negativní jevy spojované s nezodpovědným pitím. Přesto je potřeba rizikové chování nadále monitorovat a pracovat na jeho minimalizaci. A právě to má za cíl osvětová kampaň Alkohol zodpovědně, jejíž druhý ročník dnes zahajuje stejnojmenná pracovní skupina fungující v rámci Potravinářské komory ČR. Letošním hlavním tématem je alkohol a mladiství. Děti a mladí jsou totiž velmi zranitelnou skupinou. Pití alkoholu může poškodit vyvíjející se organismus více než ten dospělý a mladiství konzumenti si také mohou snáze osvojit rizikové vzorce chování ve vztahu k alkoholu, včetně těžké závislosti. V rámci nadcházející osvětové kampaně bude využit i unikátní sociologický výzkum mapující vztah mladistvých a jejich rodičů k alkoholu.

308802.jpgPřipravte si ty nejoriginálnější nápoje dle vlastní fantazie třeba s mátou, citronem, malinami, okurkou či melounem! Nekonečně mnoho lahodných kombinací přináší vychytaný džbán s víčkem, vyluhovací přepážkou a čtyřmi poháry TESCOMA myDRINK!
Džbán ve čtyřech letních barvách je vyroben z prvotřídního zdravotně nezávadného plastu vhodného pro dlouhodobý styk s potravinami.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB