Společnost dm nabízí zákazníkům již téměř 1.300 produktů šetrných k přírodě a pokračováním
úspěšné kampaně „Už dnes myslíme na zítřek" vybízí spotřebitele k zodpovědnému chování
k životnímu prostředí. Čím více lidí se bude chovat k přírodě ohleduplně a zodpovědně, tím větší
bude celkový přínos pro nás všechny.

LidskaSila-dama (3).jpgKuchyně se využívá celoročně. V létě dostává zabrat společným jídlem s přáteli či rodinou, na druhou stranu je také čas na dovolené a využití venkovních grilů. Pokud se pustíte do úklidu před odcestováním, můžete se těšit na návrat do čistého domu či bytu. S odborníky na úklid z LidskáSíla.cz jsme sestavili postup, jak nejlépe zatočit s nečistotami v kuchyni.

Hellmanns.jpgProvence je úžasná destinace, kterou člověk musí objevovat všemi smysly. Specifickou vůni i chuť této jihofrancouzské krajiny v sobě skrývá i novinka Hellmann's Provensálský dresink. Ten vychází z nepsaných pravidel francouzské kuchyně, která zaručují delikátní zážitek bez výčitek. Neotřelá kombinace pocházející z gurmánské metropole skvěle podtrhne chuť vašich letních salátů a nijak neohrozí vaše snahy blýsknout se v plavkové sezóně.

Lidský život se prodlužuje a mnoho lidí tak tráví podzim života v domovech pro seniory. Kvalita služeb v těchto zařízeních se neustále zlepšuje, i když do ideální podoby má život v domovech pro seniory jistě daleko. V první řadě chybí finance a vítána je doslova každá koruna, kterou přispěje seniorům veřejnost či různé firmy. Přispět se rozhodla také společnost Henkel Beauty Care ČR a pro letošní léto při-pravila ve spolupráci s Charitou ČR projekt Korunka na lavičku.

Na žebříčku priorit, které by měli řešit nastávající rodiče v souvislosti s narozením dítěte, stojí nejvýše potřeba zajistit rodině společné bydlení. Podle aktuálního průzkumu finanční skupiny Wüstenrot ho za důležité považuje 92 % lidí. V pořadí důležitosti je na druhém místě stabilní zaměstnání aspoň jednoho z rodičů (důležité pro 85 % lidí), na třetím pak potřeba vytváření finanční rezervy (68 %). Naopak svatba je v prioritách na chvostě. Jen necelá čtvrtina lidí (24 %) považuje za důležité, aby se dítě narodilo sezdaným rodičům.

_M__3714.jpgZámek Loučeň navazuje další akcí na oslavy 700. výročí narození Karla IV. Tentokráte návštěvníkům nechá zažít pocit chůze bez bot. Ti mohou dne 30. července v labyrintáriu zámku Loučeň odložit své boty a s nimi i stud. A vyzkoušet nový životní styl naboso a novou formu zdravé, pohodové a zajímavé turistiky - turistiky naboso s využitím svých nohou.

Na letních hudebních festivalech platí více než jinde rada „Pij s rozumem". Týká se zejména příležitostných konzumentů alkoholu, kteří neumí odhadnout jeho účinky. Zkazit si festival, na který se člověk těší celý rok, a zmeškat hlavní hvězdy kvůli dehydrataci, úžehu nebo zkrátka tím, že je člověku zle, určitě není to pravé.

erdi tamas 3.jpgJedno z nejoblíbenějších lázeňských center v Čechách, Mariánské Lázně, oslaví o víkendu od 15. do 17. července 2016 maďarskou kulturu, gastronomii a tradice. Maďarské dny přináší společnost Léčebné lázně Mariánské Lázně (Danubius Hotels Group) a Maďarské kulturní středisko v Praze.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB