Celoživotní hrdinství Věry Čáslavské se musí stát životním odkazem pro celou naši společnost. Její odvaha, angažovanost i čestnost, neměnné životní postoje a názory, prosazování pravdy i pomoci jsou příkladem pro nás všechny. Ukázala, že je možné se nebát nespravedlnosti a útlaku ani v době, kdy byla za své občanské postoje totalitou perzekuována. Věra Čáslavská se stala skutečným vzorem nejen pro sportovce, ale také díky své občanské angažovanosti a statečnosti pro každého z nás.

Díla studentů z ateliéru Skla Fakulty umění a designu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP) budou k vidění v galerii Českých center v Rytířské ulici. Více než třicet originálních skleněných plastik má být vystaveno od 2. do 24. září 2016 v hlavním sále. Další „skleněná" výstava, kterou Česká centra organizují ve svých prostorách, přiblíží krásu umění i pohled mladých sklářů na vývoj tradičního řemesla.

I když z dlouhodobého hlediska počty utonulých klesají (začátkem osmdesátých let byly ještě dvojnásobné), v poslední dekádě se nedaří trend udržet. Stále oscilují zhruba mezi 210 až 260 osobami ročně. Zhruba desetina z nich jsou děti do 15 let; nejčastěji ve vodě umírají děcka ve věku do pěti let. Česku patří v této oblasti bohužel ve srovnání se sousedními státy v přepočtu na počet obyvatel smutný primát. Jednoznačně ohroženější jsou muži a chlapci - těch je ve statistikách každoročně více než šedesát procent.

Muzeum hlavního města Prahy se zapojí do projektu s názvem Dny evropského dědictví dne 3. září 2016. V rámci EHD bude vstup zdarma do hlavní budovy na Florenci v čase 9.00-18.00 hod., dále do Podskalské celnice na Výtoni od 10.00-18.00 hod. a do Zámeckého areálu ve Ctěnicích od 10.00-18.00 hod.

780674.jpgPodlehli jste i vy luxusní řadě nerezového nádobí ULTIMA? Pak jistě přivítáte, že se tato linie rozšířila o 4 velikosti hlubokých nerezových pánví! Jsou masívní, elegantní a nepřipalují! Ať už šťavnatý steak, nebo pestrá zelenina, obojí se na nových pánvích ULTIMA připravuje snadno rychle a komfortně.

skupinová fotka.jpgFotka z Islandu od Jiřího Kolbaby, dětské kolo nebo vouchery do hotelu. Nejen takové hodnotné věci pomohly dětem z SOS vesničky v Brně přiblížit se k obnově zchátralého hřiště za téměř půl milionu korun. Téměř 100 tisíc totiž vynesla čtvrteční plavba lodí po Brněnské přehradě, které se zúčastnili přední manažeři jihomoravských i celostátních firem.

LE-interiér.jpgLux Express, provozovatel mezinárodních autobusových spojů na vysoké úrovni, zve v rámci úpravy spojů na výlet a krátkou návštěvu do Krakova. Díky několika spojům denně a atraktivním cenám jízdenek mají cestující z Prahy a Brna možnost snadno navštívit bývalé hlavní město Polska, které láká svými četnými památkami a zajímavými kulturními akcemi plánovanými na letní měsíce.

Společnost Tesco dlouhodobě spolupracuje s potravinovými bankami, prostřednictvím kterých daruje potraviny potřebným. Rozšiřuje své aktivity i o darování oblečení. Jedná se o produkty oblíbené módní značky F&F, která je dostupná v obchodech Tesco. Během letošního roku darovala společnost Tesco oblečení v hodnotě 2 milionů korun.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB