slatina22_zabalova_vana_nahled.jpgV Léčebných lázních Bohdaneč aplikují rašelinové koupele výjimečným způsobem. Terapii v zábalových vanách, kombinující to nejlepší z tradičních slatinných koupelí a zábalů, si nyní můžete dopřát i při kratších pobytech. Technologie zábalových van je léčebnou procedurou, vhodnou především pro pacienty s nemocemi pohybového aparátu, revmatoidním onemocněním a bolestmi zad a kloubů. Je to unikátní metoda, kterou v České republice využívají pouze Léčebné lázně Bohdaneč.

Marcela-Turčínková-upr.jpgDobře vybavená lékárnička by neměla chybět v žádné domácnosti. Říznutí, odřeniny, štípance, nebo různé bolesti a škrábání v krku nás potkávají každou chvíli. Poradíme vám několik tipů, co si rozhodně pořídit do lékárničky domácí i cestovní.

LidskaSila-dama (6).jpgČeský start-up LidskáSíla.cz si pro své dámy na úklid připravil 16. srpna odpoledne zaměřené na zdraví. Cviky pro zdravá záda, pétanque a badminton doplní workshop zaměřený na správnou prevenci rakoviny prsu. Ten LidskáSíla.cz připravila ve spolupráci s obecně prospěšnou organizací Dialog Jessenius.

Muzeum hlavního města Prahy, kavárna na Petříně a MČ Praha 1 pořádají 20. 8. 2016 a 21. 8. 2016 v okolí Petřínské rozhledny akci 125 let Petřínské rozhledny a připomenutí okupace. Představí se Český klub velocipedistů, dětem se bude věnovat kouzelník Grin. Vystoupí i známé kapely.

Spojení dřeva a skla je nestárnoucí klasikou, která dovede vašemu interiéru dodat žádoucí nádech elegance a luxusu. Díky moderním technologiím i invenci designérů navíc může tato nadčasová kombinace nabýt dosud nevídaných podob. A nemusíte se přitom spoléhat jen na skutečné dřevo! Dosáhnout autentického vzhledu dřeva můžete i s pomocí zdařilých imitací, které jsou od něj téměř k nerozeznání a navíc jej v mnohém předčí svojí cenou i užitnými vlastnostmi. Podívejte se s námi, jaké možnosti kombinace skla a přírodního vzhledu dřeva nabízí.

dite-zitenax-nahled.jpgJedním z nejčastějších kožních problémů kojenců je plenková dermatitida. Na český trh nedávno vstoupil nový přípravek Zitenax obsahující látky, jež dokáží nejen eliminovat kožní projevy, ale zároveň chrání a obnovuje fyziologický stav pokožky. Důvěru maminek si přípravek vyvinut našimi farmaceuty ve spolupráci s předními dermatology získává i díky šetrnému složení. Zitenax neobsahuje žádné kortikoidy ani parabeny. Po nanesení nezanechává odér. Přípravek se navíc díky formě krém-pasta dobře aplikuje na kůži, díky obsahu zinku zůstává na povrchu kůže jemná ochranná vrstva, která stahuje póry a napomáhá hojení.

lek.jpg.jpgČeská společnost Carun Pharmacy vstupuje se sítí Konopných lékáren na americký trh, kde již tuzemské konopné produkty dodává. Konopné potravinové doplňky, kosmetiku či zdravotnické prostředky značky Carun tak lidé najdou v první pobočce v Panama City Beach na Floridě.

Czech House view.jpgNení vám lhostejné, jak kvalitní a bezpečné pomůcky bude vaše dítě používat ve škole? Pak se zkuste řídit níže uvedenými tipy pro dobrý výběr školních pomůcek. Školní výbavou jsou na prvním stupni zejména psací potřeby, sešity, výtvarné potřeby a aktovka či pro větší školáky batoh. Nabídka je široká a mezi jednotlivými produkty je často velký rozdíl v kvalitě i bezpečnosti. Přinášíme vám proto praktické tipy Michaely Lammrové ze společnosti Kores pro výběr kvalitních a bezpečných školních pomůcek.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB