jogurt_brusinka_ostružina.jpgZačátek školního roku se blíží a s ním i každodennosti jako vstávání, úkoly a pro maminky především připrava školních svačinek. Dopolední svačina představuje patnáct procent celkového denního energetického příjmu dítěte. Mnoho maminek přemýšlí, jakou svačinku nachystá svému školákovi tak, aby byla kvalitní, chutná a především zdravá. Mlékárna Valašské Meziříčí nabízí tip na takovou svačinu, například v podobě Smetanových jogurtů z Valašska.

Je léto, přišla doba volna, cestování a odpočinku. V takových chvílích máme čas a náladu povídat si pro jednou také o věcech zdánlivě nudných a přirozených. A protože čas grilování a svačin po cestě zcela přirozeně zahrnuje také starost o „boží dar", pojďme si v okurkové sezóně povídat nikoli o zelenině, ale o potravině, kterou to všechno začíná.

McBrambora a běžná brambora (1).jpgSeznamte se s bramborou McDonald's. Chutnou krasavicí, která vás na první pohled zaujme svou velikostí a bezvadným tělem. Pro McDonald's ji na jedné ze svých farem vypěstovala nizozemská rodinná firma Farm Frites.

Sběratel bude letos více než kdy jindy o investicích do sbírek a hodnotných předmětů. Proto veletrh nabízí možnost nechat si sbírky i jednotlivé exempláře ocenit od odborníků. Šperky pak bude přímo na veletrhu posuzovat Puncovní úřad. Alternativní investice tak budou hlavním tématem letošního veletrhu - v dnešní nejisté době se totiž vyplatí ukládat peníze do diamatů, automobilových veteránů, drahokamů nebo mincí. Plno místa na letošním Sběrateli bude samozřejmě pro pravověrnou klasiku - filatelii, filokartii, numismatiku, telefonní karty a další sběratelské obory.

MONETA Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ten banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel - veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Zvěrolékař a jeho kocour se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.

ilustracni_kecup_506 Kečup tak, jak ho známe dnes, vznikl s největší pravděpodobností v Asii. Už Číňané před 350 lety používali hustou omáčku s názvem "ce-tsiap". Její základ však netvořila rajčata, ale nejrůznější druhy ryb a měkkýšů. Tato velmi populární pochutina rychle pronikla do Malajsie. Zde změnila svůj název na kečup a angličtí námořníci ji dovezli do Velké Británie. Odtud byl už jen malý kousek k tomu, aby chuť kečupu dobyla svět.

NATURHOUSE-Alena-Přídová-new.jpgChcete si s létem udržet figuru, kterou jste usilovně budovali do plavek? Rozhodně ani v zahraničí u moře či při letním stravování na chalupě či doma by Češi neměli zapomínat na přemíru příjmu cukrů. Kromě těch jasně patrných se skrývají v oblíbeném pečivu, lupínkách, marmeládách, ale i zelenině. Podle údajů výživových poraden NATURHOUSE je roční spotřeba cukru na jednoho člověka v Česku až 40 kilogramů. Z tohoto množství pouhých 15 procent cukru použijeme ve vlastní domácnosti, zbytek přijímáme někdy i nevědomě v potravinách, kde bychom jej ani nečekali.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB