Lyra_13_15.jpgPracovní stůl a dílnu nahrazují podnikové kuchyňky a odpočinkové místnosti. Podíl zaměstnanců, kteří pro oběd využívají moderní prostory přímo ve firmách, se od roku 2009 zdvojnásobil. Připravit si oběd v podnikové kuchyňce a sníst jej potom v odpočinkové místnosti: Takto se stravuje čím dál tím více Evropanů a novému trendu se přizpůsobují i Češi. Vyplývá to z mezinárodního průzkumu stravovacích návyků FOOD, který vznikl z iniciativy Evropské komise a který již osmým rokem zpracovává společnost Edenred, vydavatel stravenkové karty Ticket Restaurant® Card.

NATURHOUSE-osvěžení (1).jpgLéto ještě nekončí a teploty by měli dosáhnout přes 30 stupňů Celsia. Letní počasí je spojené se sluncem i vysokými teplotami. Člověk by se rád zchladil. Podle výživových odborníků sítě výživových poraden NATURHOUSE nabízí kupříkladu zmrzlina jen chvilkový pocit osvěžení, ba naopak může být velmi kalorická. Jak se tedy v létě ochladit a navíc zdravě?

Muzeum hlavního města Prahy pořádá v neděli 28. 8. 2016 v Zámeckém areálu Ctěnice Bohdanečská 259/1, 190 17 Praha 9 – Vinoř další program z cyklu pořadů představujících lidové tradice a zvyky.

Prin.jpgSoučasný Grand Hotel Kempinski Vysoké Tatry se skládá ze tří propojených historických budov postavených vedle sebe během 34 let na moréně Štrbského Plesa: Jánošík (1893), Kriváň (1906) a Hviezdoslav (1923). Odlišují se různými architektonickými formami, od historického designu až po moderní styl 20. let 20. století. Spolu vytvářejí dojem malebné a zvláštní stavby s různými tvary střech, které dokreslují panorama okolních Vysokých Tater.
Před světovým pohárem FIS v roce 1935 nahradila starou turistickou restauraci nová jídelna ve francouzském stylu a bar, kterému se podle tehdejších kritiků v Tatrách nic nevyrovnalo.

Již jen do 31. srpna mají podnikatelé možnost přihlásit svoji firmu do 2. ročníku Ceny za společenskou odpovědnost - Podnikáme odpovědně. Toto ocenění má za cíl ukázat, že desetitisíce drobných akcí a aktivit, které v oblasti společenské odpovědnosti realizují menší firmy, jsou v součtu stejně významné, ne-li významnější, než rozsáhlé a široce medializované projekty velkých firem.

Vychutnejte si v pohodlí domova s kamarádkou či sami jeden z lahodných nápojů Tassimo. Připravte si stiskem jednoho tlačítka dokonalý nápoj! Svět kávy se může jevit jako velká věda, občas je ale na místě hodit vědu za hlavu a vsadit na intuici. Správný barista sám pozná, na co máte chuť. Možná, že si každé odpoledne dáváte nadýchané cappuccino, co ale udělat změnu a dopřát si krémovou horkou čokoládu či několik loků silného ristretta? Nechte si poradit od hvězd!

Pojišťovna České spořitelny pravidelně zaznamenává zvýšení počtu dětských úrazů začátkem školního roku. Ve srovnání s prázdninami jich loni bylo téměř o pětinu více. Nejvíce narostl počet úrazů u dětí ve věku od 11 do 14 let, a to o více než polovinu. Začátek školního roku tak pro děti bývá nejrizikovějším obdobím.

ilustr-MatchaTea-hlava-mozek (1).jpgHladový a unavený mozek nezmůže s naším tělem nic dobrého. Stres, špatná strava, nedostatek pohybu i odpočinku, přibývající léta. Ač si to možná nepřipouštíme, to vše úzce souvisí s celkovou kvalitou našeho života. Psychická pohoda, fyzické zdraví a péče sám o sebe jsou spojené nádoby. Poradíme vám, jak si užít svůj život na maximum díky udržování mozku v kondici.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB