Aufmacher_Pink_BlowoutKit_zm.jpgRakovina prsu a vaječníků jsou témata, která by měla mít každá žena na zřeteli, zvláště s přihlédnutím k faktu, že právě karcinom prsu je nejčastějším typem rakoviny, který postihuje ženy všech věkových kategorií po celém světě. Statistiky hovoří, že 1 z 8 žen postihne během života rakovina prsu a 1 z 67 žen rakovina vaječníků. Proto je velmi důležitá prevence. Včasné odhalení rakoviny totiž podstatně zvyšuje naděje na přežití.
PAUL MITCHELL® není jen synonymem krásy, ale i odpovědnosti, proto se rovněž angažuje v boji proti rakovině.
Říjen je celosvětově měsícem boje proti rakovině prsu a právě v tomto měsíci probíhá již tradiční růžová kampaň společnosti PAUL MITCHELL® jejímž smyslem je zvýšit povědomí a informovanost o tomto onemocnění a zároveň dodat ženám odvahu nechat se včas vyšetřit.

bonboniéra Pâté du Chef.jpgVánoční čas se kvapem blíží a s ním samozřejmě přichází ruku v ruce i různé oslavy či setkání s Vašimi blízkými. Pokud nevíte, čím ozvláštnit sváteční tabuli, popřípadě čím obdarovat své blízké, máme pro Vás to pravé paštikové. Značka Pâté du Chef pro Vás připravila specialitu v podobě prémiové paštikové bonboniéry. Paštika totiž i nadále zůstává tradiční součástí českých jídelníčků a v její oblibě Češi drží světové prvenství.

LidskaSila-uklid (2).jpgČeský start-up LidskáSíla.cz, do kterého nedávno vstoupil guru tuzemského internetu a investor Ondřej Tomek a který je zaměřený na úklid v domácnosti, nezastavitelně roste a zavádí inovace. Pro své klienty připravil výrazné novinky v podobě dynamických cen i nočních úklidů. Ty pomohou zaplnit časový rozvrh dam na úklid i mimo špičku a nabídnou zákazníkům úklid do 24 hodin i nižší ceny.

S prodlužujícím se věkem žen se zvyšuje i délka jejich života bez endogenních estrogenů. Světová zdravotnická organizace odhaduje, že v roce 2030 bude ve světě 1,2 miliardy žen ve věku nad 50 let. Následky estrogenního deficitu - osteoporotické zlomeniny, kardiovaskulární onemocnění, Alzheimerova nemoc a stařecká slepota - významně zhoršují kvalitu života zralé ženy. Proto Mezinárodní společnost pro menopauzu stanovila 18. říjen jako světový den menopauzy. Cílem je zajistit a zvýšit informovanost o aktuálních otázkách všech oblastí klimakterické medicíny jak v laické, tak i v odborné společnosti.

Běžnou součástí kvalitního zákaznického servisu u poskytovatelů služeb a provozovatelů e-shopů je zákaznická linka. Protože je mnohdy zdarma, zákazníci neváhají volat často, případně s dotazy, které někdy ani nesouvisejí s danou službou či produktem. Důkazem mohou být následující zkušenosti z bezplatné zákaznické linky energetické společnosti E.ON.

Na středoevropské konferenci "No Food to Waste" v Budapešti, Tesco oznámilo svůj závazek, že do roku 2020 se budou všechny obchody Tesco podílet na darování potravinových přebytků potřebným. Obchodní řetězec daruje přebytky potravin, které pomáhají lidem v nouzi, prostřednictvím místních potravinových bank. Do léta roku 2016 Tesco ve střední Evropě darovalo přes 5 000 tun potravin, což odpovídá téměř 13 milionům jídel. Z toho 409 tun pochází z Tesco ČR.

balzam_kaviar_ultime.jpgUnavené, poškozené vlasy potřebují zvláštní péči s tím nejlepším složením. Objevte essence Ultime Caviar + Hair Renew od Schwarzkopf. Tato nová řada vlasové péče vrátí vašim vlasům krásu a vdechne jim nový život. Vzácná receptura s luxusním extraktem z kaviáru obnovuje vlastnosti mladistvých vlasů, kterými jsou zdravý lesk, síla, poddajnost, pružnost a plnost. Prvotřídní složení bylo vyvinuto ve spolupráci s ikonou světového modelingu Claudií Schiffer, jež se stala současně i tváří této kosmetické značky.

TchiboZlicin 69.jpgV rámci své strategie inovací a neustálého překvapování zákazníků otevřela společnost Tchibo zcela unikátní „obchod budoucnosti", který se nachází v pražské Metropoli Zličín. Zákazníci si zde mohou vyzkoušet řadu moderních technologií, jako například chytrou převlékací kabinku, kde jim interaktivní displej doporučí, které kousky a jak zkombinovat nebo si přímo z kabinky zažádat obsluhující personál o jinou velikost, barvu apod.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB