Ukazka 3D tisku hracek a soucastek.jpgNedostatek lidí s technickým vzděláním, to je téma spojující nejen firmy sdružené v České manažerské asociaci. Klub předškolního vzdělávání ČMA v čele s Milošem Filipem ze společnosti Prefa Kompozity má jasnou vizi, jak s problémem naložit - držet krok s dobou a podporovat rozvoj dětí v oblasti technického vzdělávání.

Společnost Tesco se dlouhodobě profiluje jako jeden z klíčových hráčů na poli prevence plýtvání potravinami, a to nejen na základě spolupráce s lokálními dodavateli, ale také zapojením zákazníků i celých komunit, ve kterých působí. Tesco si je však vědomo toho, že tento celospolečenský problém není žádná firma nebo instituce schopna vyřešit sama. Ve spolupráci s platformou pro odpovědné podnikání v ČR, Byznysem pro společnost, se proto rozhodla uspořádat odbornou konferenci pod názvem Žádné jídlo nazmar, v jejímž rámci vyzvala k vytvoření pracovní skupiny, která by se na toto téma detailněji zaměřila.

plakat-a3-wenig-program-3-12.jpgMuzeum hlavního města Prahy pořádá 3. 12. 2016 od 9 do 18 hodin v hlavní budově muzea již čtvrtý ročník akce MuzeuM Market. Letos čeká návštěvníky bohatý program a mohou potěšit sebe i své blízké koupí dárku. Pro děti budou připraveny výtvarné dílny a pohádky, na programu je také na koncert. Hlavní budova muzea bude otevřena po celý den zdarma.

Potravinářská komora České republiky (PK ČR) spustila novou komunikační kampaň zaměřenou na zvýšení povědomí českého spotřebitele o způsobu značení sýrů - „Přírodní sýry základ zdravé výživy". Edukační formou by se spotřebitelé měli naučit, jak se na pultech prodejen orientovat ve značení sýrů, aby si domů přinesli skutečný sýr, vyrobený z kvalitního mléka a od kvalitního výrobce. Základním komunikačním kanálem je on-line komunikace, která je doplněna printovou a outdoor kampaní. Partnery projektu jsou společnosti MADETA a Interlacto.

Čím více se matkám blíží konec rodičovské dovolené, tím intenzivněji se věnují svému návratu do práce. „Zaměstnavatelé oceňují, když se žena na mateřské, jak se lidově říká péči o děti po narození, neodmlčí na celé tři roky. Pro matky je lepší zůstat s firmou v kontaktu," uvádí Erik Švarcbach z personálně-poradenské společnosti McROY Czech.

Téměř 170 kilogramů vysloužilých elektrozařízení vytřídí průměrná domácnost v České republice při větším úklidu rodinného domu. Nejčastěji se Češi zbavují velkých domácích spotřebičů o průměrné hmotnosti 60 kilogramů, jako je lednička, pračka nebo sporák. Vyplývá to ze statistik projektu Buď líný zaměřující se na odběr vyřazených elektrospotřebičů přímo z domácností. Recyklací průměrného svozu lze ušetřit až 114 kilogramů oxidu uhličitého, čemuž odpovídá více než sedmisetkilometrová cesta automobilem s motorem o menším objemu.

Flambovanie 05.jpgStejně jako u většiny evropských národů, tak i u národů jiných světadílů patří Vánoce k nejoblíbenějším svátkům v roce. Mnozí si v tomto období připomínají narození Ježíše Krista v Betlémě, jiní zase oslavují nástup slunovratu. Města jsou slavnostně vyzdobena, výlohy obchodů se třpytí vánoční výzdobou a na náměstích září vánoční stromy, které jsou jedním ze symbolů nadcházejících svátků. Neodmyslitelnou součástí předvánoční atmosféry jsou i vánoční trhy. Zapomeňte na shon a zastavte se u stánků s krásným tradičním zbožím, zahřejte se svařeným vínem. Prožijte působivou předvánoční atmosféru a kouzlo, které nikdy nevyprchá. Poznejte adventní Bratislavu.
Pokud nebudete chtít trávit všechen čas na trzích, můžete se projít po Starém městě, které není příliš velké, ale poskytne řadu krásných pohledů. Působivě nasvícený Bratislavský hrad, Dóm svatého Martina nebo Michalská brána, by se měly stát vašimi cíly k návštívení. Využijte také projížďky místním Prešporáčikem, který Vás vyveze i na hrad.

u_sochy_na_Bali_foto_Ilona_Bartošová.jpgČím dál více žen jezdí na dovolenou na vlastní pěst bez cestovní kanceláře. Pasivní dovolená v blízkosti hotelových resortů je pro ně málo atraktivní, namísto toho dávají přednost aktivnímu cestování a autentickému poznávání kultury země a tamních obyvatel. Ženy jsou sebevědomější, více nezávislé, finančně zabezpečené a umí jazyky. V současné době roste obliba jihovýchodní Asie, která láká turistky svojí exotikou, kulturou i bezpečností. K populárním zemím patří například Indie, Thajsko nebo Bali.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB