Více než dvě miliardy korun vydala v roce 2015 Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR) za léčbu přibližně 28 000 klientů, trpících některým druhem rakoviny. Rok před tím činily celkové náklady na léčbu rakoviny 1,9 mld. korun. Náklady na léčbu této zákeřné nemoci meziročně stoupají přibližně o desetinu. Ukazují to data aktuální analýzy Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR (ZP MV ČR), vypracované u příležitosti Světového dne boje proti rakovině.

Objem nákupů na internetu každoročně stoupá. V roce 2016 podle Asociace pro elektronickou komerci činil 98 miliard korun. E-shopy jsou oblíbeným místem i k nákupu valentýnských dárků. Na internetu ho plánuje pořídit každý čtvrtý Čech. Vhodný valentýnský dárek bude na e-shopech hledat více žen než mužů. Vyplynulo to z lednového průzkumu.

„Kup si nos a pomáhej s humorem!" Tak zní slogan projektu Konta bariéry, který v závěru loňského roku opětovně podpořila také společnost dm drogerie markt. Zákazníci měli možnost koupit si během prosince a ledna v prodejnách dm klaunský nos v hodnotě 50 Kč a přispět tak touto částkou na Konto bariéry. Díky těm, kteří přišli a klaunský nos si koupili, získala dm pro Konto bariéry finanční prostředky ve výši 881.200 Kč. Prodalo se již celkem 17.624 klaunských nosů. Peníze budou následně použity tam, kde jsou potřeba, zejména pak na zkvalitnění života lidí s handicapem.

Jak uvádí nová zpráva, koncept „kanceláře bez papíru" se nedaří proměnit ve skutečnost navzdory rostoucí digitalizaci pracovišť a obavám o ochranu životního prostředí. Od okamžiku, kdy britsko-americký vědec Frederick Wilfrid zabývající se vědou o informacích v roce 1978 poprvé předpověděl „kanceláře bez papíru", uplynulo již 38 let. Realita současnosti je ale taková, že se i nadále tiskárny používají každodenně. Podle nezávislého průzkumu provedeného mezi více než 2 400 zaměstnanci v regionu EMEA (Evropa, Střední východ, Afrika), který zadala společnost Epson Europe, považuje 76% respondentů tisk za důležitý, protože jim pomáhá pracovat efektivně, a převážná většina (75%) považuje „kancelář bez papíru za nereálnou".

Grand Hotel Kempinski High Tatras.jpg„Jsme nesmírně rádi a ceníme si, že jsme se tento rok stali nejatraktivnějším hotelem na Slovensku, kde by lidé chtěli pracovat," komentovala výsledky ankety Kathrin Noll, generální manažerka Grand Hotelu Kempinski ve Vysokých Tatrách. V žebříčku sestaveném podle odvětví „Cestovní ruch, gastro, hotelnictví" se Grand Hotel Kempinski ve Vysokých Tatrách umístil na prvním místě. Na dalších dvou příčkách se umístily společnosti Tatry Mountain Resorts, a.s. a Slovenské liečebné kúpele Piešťany, a.s.

pl.jpgPo dlouhodobých přípravách a několika dnech aranžování květin se v paláci Žofín uskutečnil v pátek 27.ledna .2017 již 75. zahradnický ples - chlouba všech zahradníků a floristů, vycházející z tradice tohoto oboru. Spolupořadateli byli: Sdružení zahradnických center , s.r.o., Chládek - zahradnické centrum, Sadovnický a zahradnický servis a Agentura NKL Žofín.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB