Tiskárna Monna Lisa tvoří od roku 2005 s více než třemi miliony čtverečních metrů vytištěného pigmentu historii oboru výroby interiérových textilií. Tato tiskárna pro digitální potisk textilu přinesla revoluci tisku na textil. Je výsledkem mnohaleté spolupráce mezi společností Epson, průkopníkem aplikace digitálních tiskových technologií na textil, společností For.Tex. a F.lli Robustelli, které jsou nyní součástí skupiny Epson. Tyto tři společnosti se zúčastní veletrhu Heimtextil, aby ukázaly trhu s bytovým textilem a interiérovým vybavením tisk na látky využívající vysoce kvalitní pigmenty šetrné k přírodě.

V letošním roce to bude přesně 25 let, co společnost dm drogerie markt s.r.o. vstoupila na český trh. O úspěšném čtvrtstoletí působnosti na české scéně dává společnost dm vědět zcela netradičně a představuje veřejnosti společensky odpovědnou iniciativu nesoucí název {SPOLEČNĚ}.

ticet.jpgNaobědvat se v Česku za méně než sto korun, to koncem loňského roku dokázali již jen lidé ve třech velkých městech - v Ostravě (98,70 Kč), Olomouci (98,20 Kč) a Jihlavě (98,30 Kč). Naopak v Praze průměrná útrata za oběd v pracovním týdnu loni v prosinci atakovala hranici 120 korun. Ještě na počátku loňského roku přitom do sto korun obědvali lidé ve většině z třinácti krajských měst.

V České republice má živnostenské oprávnění necelých 1,8 milionu lidí. Znamená to, že každý pátý Čech starší 15 let vlastní živnostenský list. Svoji živnost však využívá pouze 1,4 milionu lidí, zbytek ji má přerušenou. Třetinu podnikatelů s aktivní živností tvoří ženy. Nejvíce živnostníků podniká v obchodě. Vyplývá to z analýzy dat portálu www.informaceofirmach.cz, kterou provedla společnost CRIF Czech Credit Bureau.

Nová výstava Českých center představí umění českých sklářů. Projekt s názvem Concerto Glassico, který vznikl ve spolupráci Českých center a Createam, má jasný cíl: oživit povědomí o českém skle a poukázat na rozmanitost oboru. Postihuje komplexní, odvětvovou prezentací českého sklářského a bižuterního průmyslu ve všech souvislostech. Přestože je výstava určena převážně pro zahraniční trhy, čeští návštěvníci nezůstanou opomenuti. Výstava bude k vidění od 6. 1. 2017 do 31. 1. 2017 v Rytířské 31. Za přípravou rozsáhlého projektu stojí dvojice organizátorů: Česká centra a Createam.

Gopas.jpgPři hledání práce se v současné době většinou neobejdete bez využití počítače: při sestavování životopisu, hledání na pracovních portálech, ale i komunikaci s potenciálním zaměstnavatelem. Nemalou roli hrají i sociální sítě. A když s technikou nejste zrovna kamarádi, nebo neohlídáte, co vše se o vás dá na síti dozvědět, může vás to vyřadit z okruhu relevantních uchazečů o místo. Na co si dát pozor radí Tomáš Krejčí z Počítačové školy Gopas.

Sberbank_pomaha.jpgZaměstnanci Sberbank obdarovali o letošních Vánocích potřebné z Domů na půl cesty v Mostě, Benešově, Olomouci, Jeseníku, Havlíčkově Brodě, Hrochově Týnci a dále z Azylového domu v Chrudimi a Domova pro matky s dětmi v Hradci Králové.

Detsky-domov-Tisa.jpgSpolečnost Huawei, třetí největší světový výrobce smartphonů, ve spolupráci s nadací Srdce na dlani předala dar dětem z dětského domova v Tisé. Dobročinný projekt je součástí vánoční kampaně společnosti Huawei #BePresent, která vyzývá všechny lidi, aby alespoň přes Vánoce odložili mobilní telefony a strávili čas se svými blízkými. Právě my sami a naše přítomnost jsou totiž tím největším darem pro lidi okolo nás. Slavnostního předání se zúčastnili i zpěvačka Monika Bagárová, muzikant a herec Adam Mišík nebo patronka organizace Srdce na dlani Jitka Kocurová.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB