images-zima-zima-13.jpgSpolečnost Lázně Luhačovice spravuje 10 hydrogenuhličitano-chlorido-sodných-jodových minerálních pramenů, které vyvěrají na území Luhačovic. Nejznámějším z nich je Vincentka. Většina z nich je veřejně přístupná po většinu roku, ale některé jsou v zimě mimo provoz. Každoročně se potom na jaře v květnu koná slavnostní otevírání pramenů, ale samotné prameny jsou přístupné o hodně dřív - v březnu. S příchodem mrazů se obvykle v prosinci, nebo v listopadu některé prameny uzavírají. Přírodní léčivé prameny v Luhačovicích si vyžadují stálou péči a stojí akciovou společnost Lázně Luhačovice ročně nemalé finanční prostředky, i když jsou volně a bezplatně přístupné široké veřejnosti.

Lucie Konigova.jpgLucie Königová, autorka knihy (NE)GRAMOTNÝ RODIČ - Jak neselhat jako rodič. Lucie je koučka, mentorka partnerských vztahů a lektorka. Je však především mámou 17leté dcery Belindy a 14letého syna Olivera. Ve své knize a veřejných přednáškách, předává koncentrovaně ty nejdůležitější osobní poznatky ze své role rodiče i poznání a zkušenosti ze své mnohaleté profesní praxe, především z koučinkového křesla.

dm drogerie markt získala hlasováním spotřebitelů ocenění „Nejdůvěryhodnější značka 2016" a úspěšně obhájila loňské vítězství. „Vážíme si projevené důvěry našich zákazníků a nadále budeme pracovat na tom, abychom byli příkladnou společností, ke které se budou zákazníci rádi vracet. Každé ocenění pro nás představuje především závazek do budoucna," uvádí Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu dm drogerie markt s.r.o. V rozsáhlém celonárodním průzkumu vybíraly čtyři tisíce českých spotřebitelů mezi téměř šesti sty značkami na českém trhu. Svou důvěru vyjadřovaly značkám v šedesáti různých kategoriích. Ocenění uděluje společnost Atoz marketing ve spolupráci s výzkumnou agenturou STEM/MARK.

Právě nyní mají lidé možnost poslat do finále podzimního kola programu ČSOB pomáhá regionům jeden ze tří veřejně prospěšných projektů ve svém regionu. Odborná porota již vybrala tři neziskové a příspěvkové organizace v každém ze 14 krajů. Čtvrtého finalistu v každém regionu zvolí přímo veřejnost. 56 projektů, jejichž cílem je různým způsobem přispět ke zlepšení života v regionech, si v podzimním kole programu rozdělí přes dva miliony korun.

Vizionar.jpgNejlepší české inovativní projekty za letošní rok vyhlásí sdružení CzechInno 8. prosince v rámci projektu Vizionáři 2016. Autoři unikátních projektů z oblastí ICT, elektrotechniky, zdravotnictví, dopravy a mnoha dalších odvětví, jejichž návrhy nabízí inovativní řešení pro firmy nebo širokou veřejnost nebo zkvalitňují služby či vytváří nové segmenty trhu, mají možnost přihlásit se do soutěže Vizionáři 2016 a získat ocenění za nejlepší inovace uplynulého roku. Přihlášky je možné zasílat do 20. listopadu 2016.

hellmans.jpgPokud se vám letos nechce vítat nový rok ve víru města, užijte si silvestrovskou párty jen s těmi, které máte rádi. Připravte se na silvestrovské oslavy a uspořádejte pro rodinu či přátele nezapomenutelný večírek. Zapomeňte na nudné televizní estrády, ale vyberte tu správnou muziku, ztlumte světla a vychlaďte šampaňské. Nezapomeňte na delikátní občerstvení, které dodá párty ten správný šmrnc. Co by to bylo za oslavu bez dobrého jídla?

salat.jpgMísa vychlazeného bramborového salátu patří k vánočním tradicím, každá rodina má ten svůj zaručený recept, bez kterého by byly svátky neúplné. Ať už patříte k zastáncům tradice, nebo rádi experimentujete, zkuste se inspirovat následujícími recepty, které ozdobí vaší vánoční tabuli.

kniiiha.jpg5. listopadu od 14 do 18 hodin proběhne v Českém svazu vědeckotechnických společností na Praze 1 seminář, na kterém se dozvíte koncentrovaně to nejdůležitější, jak se stát PRO SVÉ DĚTI tím NEJLEPŠÍM RODIČEM!

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB