Potravinářská komora ČR, Asociace ředitelů gymnázií ČR, zástupci svazů výrobců potravin, nutričních terapeutů i provozovatelů školních bufetů jsou znepokojeni přístupem hlavních tvůrců tzv. pamlskové vyhlášky a požadují její okamžité zrušení. Tristní situaci podtrhuje fakt, že oficiálním stanoviskem v tiskové zprávě dne 20. prosince 2016 dokonce představitelé ministerstev zdravotnictví a školství prohlásili, že pamlsková vyhláška platí, sankcionovat se však nebude. Jedná se tak o další ze série nesmyslných rozhodnutí učiněných na obou březích Vltavy.

Téměř 200.000 korun věnovala letos teplická společnost AGC Flat Glass Czech dětem se zdravotním postižením. Největší evropský výrobce plochého skla tentokrát daroval 100.000 korun společnosti Arkádie a dalších 98.000 korun rozdělil mezi tři handicapované chlapce. Dva z nich jsou neslyšící, třetí se potýká s autismem a mentální retardací. Finanční podporu si obdarovaní převzali v úterý během tradičního vánočního koncertu firmy.

V sobotu 12. 11. 2016 se konal již čtvrtý ročník Národní potravinové sbírky, kterou se stejně jako v předchozích letech rozhodla podpořit i společnost dm drogerie markt. Zákazníci mohli v kterékoliv prodejně dm darovat potraviny, jež pomohou lidem v nouzi. Novinkou pro tento rok byla možnost darovat i drogistické zboží, jako jsou např. prací prášky, vlhčené ubrousky, dětské potřeby, mýdla, šampony nebo desinfekční přípravky.

naturhouse-alergie-ilustr-1.jpgAngínu neboli zánět krčních mandlí není určitě radno podceňovat. Máme přírodní tipy, které dokážou pomoci a podpořit váš imunitní systém v boji s touto nemocí.

Podle údajů ABSL, asociace sdružující firmy z oblasti podnikových služeb, pracuje v českých centrech více žen než mužů. Průměrně obsazují 59 % pozic, někde dokonce až 80 %. Počet žen roste i na vrcholových postech v těchto společnostech, meziročně zhruba o 15 %. Centra služeb totiž lákají manažerky na zajímavé benefity, které jim umožňují skloubit rodinu a kariéru. Tím tento segment výrazně předbíhá zbytek českých firem.

DSCN0288.jpgČeskomoravská stavební spořitelna (ČMSS) a Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP) se stali partnery, kteří budou společně rozvíjet fundraisingový projekt NFOZP s názvem Srdcerváči.

Společnost dm drogerie markt se opět rozhodla podpořit handicapované a vnést do jejich tváří i životů více úsměvu a radosti. V rámci kampaně „Pomáhej s humorem" od Konta bariéry budou mít zákazníci možnost koupit v kterékoliv prodejně dm od 7. 12. do 29. 12. 2016 klaunský nos za 50 Kč. Celá částka získaná prodejem těchto nosů bude po skončení prodeje převedena na účet veřejné sbírky „Pomáhej s humorem", odkud poputuje na podporu lidí s handicapem.

Pohádkové_Vánoce_v_Harfe_1.jpgPohádkové Vánoce v Harfě byly slavnostně zahájeny. Přijďte si užít předvánoční čas ve společnosti oblíbených dětských hrdinů. Blíží se adventní období, které je předzvěstí Vánoc, nejkrásnějších a nejoblíbenějších svátků roku. Tato doba je spojena s rozjímáním a celoročním bilancování, ale i s nakupováním dárků a hektickými přípravami. Pojďte si tento čas v letošním roce užít a využijte jej k rodinnému výletu. Obchodní centrum Galerie Harfa připravuje zajímavou akci s názvem Pohádkové Vánoce v Harfě. Její součástí je krásná výstava kostýmů z nejpopulárnějších českých pohádek i bohatý doprovodný program. To si nemůžete nechat ujít! Výstava byla slavnostně otevřena v úterý 29. listopadu a bude k vidění až do 8. ledna 2017. Oficiální zahájení proběhlo samozřejmě v pohádkovém duchu! Zúčastnil se jej princ Miroslav Šimůnek, královna krásy Iveta Vítová, moderátorky Kristina Kloubková, Kateřina Kristelová a Agáta Prachařová.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB