Za účasti finalistů a významných odborníků z oblasti stavebnictví, architektury, IT a dalších oborů proběhlo slavnostní vyhlášení třetího ročníku prestižní soutěže Zasedačka roku, kterou každoročně pořádá realitní poradenská společnost CBRE. Kategorie Zdravá kancelář, jejímž garantem a hodnotitelem je už podruhé Česká rada pro šetrné budovy (CZGBC), má tedy svého vítěze. Je jím firma Kentico Software, která u odborné poroty zabodovala především funkčním prostorovým řešením a akustickou kvalitou kanceláří.

Polstar.jpgZa dlouhodobé bolesti zad a především krční páteře občas může banalita, jako je například nevhodně zvolený polštář. „Pokud se ráno probouzíte rozlámaní, příčinou může být nesprávná tuhost a výška polštáře, kdy je páteř během noci v nepřirozené pozici a tělo si tak dostatečně neodpočine. Správně zvolený polštář často uleví také problémům se vstáváním. Protože pokud si během noci řádně odpočinete, vstává se pak mnohem snáz a bez bolestí," říká Jakub Šoufek z Johann Malle. A podle čeho vybrat ideální polštář?

Eshopista_1.jpgLze vůbec kombinovat internetové podnikání s běžným rodinným životem či mateřstvím? Tyto i další související otázky se probíraly v rámci diskuzní platformy Eshopista, kterou pořádá společnost ACOMWARE. Začátek třetího ročníku proběhl 9. února v prostředí karlínské restaurace Danubio. V panelové diskuzi se před početným publikem o své cenné názory, postřehy a zkušenosti podělila čtveřice dam, které se dokázaly vypracovat v úspěšné podnikatelky na poli internetového obchodování.

Muzeum hlavního města Prahy zve 19. 2. 2017 na oslavy masopustu do Zámeckého areálu Ctěnice. O masopustní veselí se postará Domažlická dudácká muzika, chybět nebudou tradiční fašankové koblihy, boží milosti ani horký mošt a medovina. Řeznictví Hudera a syn přichystá originální českou zabijačku a nabídne své speciality.

terasa.jpgTerasa je pro mnohé předpokojem do zahrady, který může sloužit k odpočinku, grilování nebo popíjení ranní kávy na čerstvém vzduchu. Uvádíme rady, jak využívat terasu rozmanitě a jak ji uzpůsobit tak, abyste zde mohli trávit příjemné chvíle po celý rok bez ohledu na počasí. Základem je terasu kvalitně zastřešit.

image001(1).jpgSvátek zamilovaných si za téměř tři desetiletí své tradice u nás získal své místo nejen v srdcích zamilovaných párů, ale také na pultech obchodů. Nejčastěji se obdarováváme květinami, šperky a sladkostmi. V patnácti pekárnách hypermarketů Globus tak letos vyrobí cukrářky desítky tisíc dortů a šlehačkových pohárů. Na valentýnské sladkosti spotřebují 1,5 tuny jahod, tunu malin a tunu dalšího ovoce, jako jsou borůvky. To vše bude zahaleno do 25 tisíc litrů pravé šlehačky a pěti tun dortových korpusů či plátů. Novinkou bude Cheesecake s jahodami pro dva.

Svátek svatého Valentýna je pro muže ideální příležitostí potěšit svou partnerku krásným šperkem. Podle International Diamond Exchange patří Valentýn spolu s Vánocemi a Dnem matek mezi svátky, během kterých mají klenotnictví nejvyšší tržby. Podle průzkumu, který pro největší české klenotnictví ALO diamonds vypracovala agentura Simply 5, by při vhodné příležitosti, jakou Valentýn rozhodně je, koupilo luxusní šperk 17 % Čechů a 23 % Slováků. Zajímavostí je, že na splátky by bylo takovýto šperk ochotno koupit jen 14 % Čechů, ale až 24 % Slováků.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB