imaginatorium_interiér.jpgS příchodem jara se veřejnosti otevírají dveře jedinečného pražského projektu IMAGINATORIUM. Spojuje mystické světy, únikové hry a prostor pro kreativní činnost. Na ploše 250m2 nabízí 3 skvělé únikové hry a multifunkční prostor s kavárnou.

Sezóna jarních alergií je v plném proudu. V tomto období se do ovzduší dostává především pyl odkvétající břízy, vrby, borovice a dalších stromů, koncem května pak přijde doba kvetení trav. Pylové alergie patří podle odborníků k nejčastějším typům alergií v Česku, trpí jimi až třetina obyvatel. Ovšem tak jako se vzduchem šíří pyl, podobně rychle se šíří i mýty, které jarní alergie doprovázejí. Seznamte se s nejčastějšími omyly, které uvádíme na pravou míru.

Více než padesát tisíc českých zaměstnanců již používá k platbám za oběd nejrozšířenější stravenkovou kartu Ticket Restaurant Card. Oblíbenou se stala zejména pro možnost rychlého placení celé částky za útratu v restauraci. „Máme již celorepublikovou síť akceptačních míst, celkem lze s kartou zaplatit ve více než 12 tisících provozovnách," říká Marek Pražák, mluvčí společnosti Edenred.

V rámci podnikání v ČR mají muži výrazně vyšší vliv než ženy. Muži ovládají 57 procent českých firem, zatímco ženy 14 procent. Společnosti, jejichž majoritním vlastníkem je muž, zpravidla vykazují vyšší tržby ve srovnání se subjekty, které kontrolují ženy. Ženy častěji podnikají v oblasti účetnictví, auditu, daňového poradenství a specializované ambulantní péče, zatímco muži se více soustředí na silniční nákladní dopravu nebo demolice a přípravu staveniště. Genderovou analýzu vlastníků tuzemských firem dnes zveřejnila poradenská společnost Bisnode.

Kefírové mléko.jpgČeské společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r.o. se podařilo propojit a rozšířit spolupráci s vídeňskou firmou Josef Manner & Comp. s celosvětovou působností. Obě firmy se rozhodly pokračovat ve spolupráci, kterou zahájily před dvěma lety prostřednictvím Manner Tour po České republice. Společnosti propojily své výrobky a od května 2017 budou mít zákazníci možnost zakoupit Kefírové mléko nízkotučné s informacemi o novince Manner Müsli. Naopak na Manner Müsli naleznou spotřebitelé informace o Bílém jogurtu z Valašska. Protože zákazníci vnímají vzájemné aktivity pozitivně, chystá Mlékárna Valašské Meziříčí s firmou Josef Manner další společné projekty.

jiri-denisa-prochazka-carun-bjp-3.jpgI přesto, že jeho pozitivní účinky na lidské zdraví jsou prokázány, zůstává konopí pořád tak trochu předmětem diskuzí. Jeho užívání je opředeno mnoha nepravdivými mýty, a to zejména z důvodu zneužívání drogy zvané marihuana. Přitom si spousta lidí neuvědomuje, že konopí a marihuana zkrátka není úplně to samé. Konopí je velmi prospěšnou rostlinou a člověku nabízí nespočet využití. Jeho blahodárné účinky ocení každý od dětí po seniory. Jednoznačně dobrou zkušenost s ním potvrzují také sportovci.

Počet sběrných míst, kde můžeme v Česku odevzdat baterie k recyklaci, už narostl na 20 546. Podle průzkumu společnosti Ecobat, nejdostupnější jsou pro většinu Čechů červené venkovní kontejnery na malé elektrospotřebiče a baterie. Na oblibě získávají sběrná místa v supermarketech, hobbymarketech a obchodech elektro.

Kempinski Special Weekend - SHARED IMAGE (1).jpgChcete zažít pořádnou narozeninovou oslavu, která bude plná luxusu a překvapení? V dubnu si určitě přijdete na své. Hotelová síť Kempinski totiž oslavuje 120. výročí založení.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB