Edenred vstupuje do další kapitoly transformace se silnou sjednocující značkou, která propojuje 43 milionů zaměstnanců, 750 000 firem a veřejných institucí a 1,4 milionu smluvních partnerů. Všech 250 produktů a služeb Skupiny, včetně ikonického programu TicketRestaurant, se po dnešnímfaceliftu bude prezentovat podle jednotných grafických standardů. Novou identitu zachycuje i motto Skupiny „Weconnect, youwin" [„My spojujeme, vy získáváte"], které odráží digitalizaci Edenred, jím vybudované sítě i výhody, jež přináší: větší kupní sílu zaměstnanců, optimalizaci nákladů pro zaměstnavatele a více byznysu pro obchodníky. Ve středu 14. června 2017bude mít všech 8 000 zaměstnanců ve 42 zemích na sobě barvy nového loga. Tato rozsáhlá akce proběhne v rámci strategického plánu Fast Forward skupiny Edenred, který je zaměřen zejména na kompletní digitalizaci nabídky Skupiny a na dosažení první příčky v segmentu B2B2C.