Podle nové studie ekonoma Miroslava Zámečníka stát v důsledku stále častějších letních veder přijde v roce 2060 o 800 miliard ročně kvůli nižší produktivitě práce. Zabránit tomu mohou energeticky úsporné renovace.

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) prodlužuje akci na její překlenovací úvěry. Až do konce srpna 2017 nebudou zájemci o financování platit poplatek za uzavření smlouvy. K tomu navíc budou mít vedení účtu stavebního spoření zdarma.

Mnozí lidé si stále myslí, že nejdůležitějšími jídly dne jsou snídaně, obědy a večeře. Pravdou však je, že nezastupitelné místo v každodenním jídelníčku nejen dospělého člověka, ale především dítěte, jsou dopolední a odpolední svačiny. Své o tom ví i 1 390 respondentů - rodičů, kteří se zapojili do průzkumu realizovaného společností Max Sport, která se specializuje na vývoj, výrobu a prodej kvalitních doplňků výživy určených pro širokou sportující veřejnost. Jak říká jednatel firmy Martin Poledna: „Jsme rádi, že 95 % rodičů pravidelně chystá svým dětem svačinu. Pomocí jim bude i naše nová tyčinka Fit Kid, zdravá alternativa pro svačiny či výlety." Respondenti odpovídali na otázky související s přípravou a výběrem svačiny pro jejich děti.

Vitásková.jpgIng. Alena Vitásková, předsedkyně Energetického regulačního úřadu, slavnostně pokřtila 27. června v pražském hotelu Esplanade svou knihu Solární baroni. Stalo se tak za obrovského zájmu přátel, známých, představitelů odborné veřejnosti i řady významných osobností. Dopisem Ing. Alenu Vitáskovou pozdravil a podpořil také prezident ČR Miloš Zeman. Jak v úvodu křtu knihy její autorka uvedla, jde o první díl stejnojmenné trilogie rozkrývající praktiky solární mafie. Její sedmileté funkční období v čele úřadu končí v závěru letošního července, a tak „ta drzá holka" - řečeno v žargonu mafie - bude mít na psaní více času.
Foto Jiří Novotný

Muzeum hlavního města Prahy zve 30. 6. 2017 žáky a studenty s vysvědčením do Muzea zdarma. Na známky nehledíme, s vysvědčením mohou žáci a studenti navštívit zdarma hlavní budovu muzea, Podskalskou celnici na Výtoni a Zámecký areál Ctěnice.

Rekordně nízká nezaměstnanost zlepšuje vyhlídky letních brigádníků ještě více než v minulosti. Sezonní zaměstnanci si vydělají v hodinové mzdě někdy i 200 Kč. Za měsíc si tak mohou přijít na více než 33 000 korun.

ilustracni foto podbradek.jpgŽenský půvab přitahuje mužskou pozornost různými způsoby, ale málokoho na ženě upoutá dvojitá brada. Tato vada ubírá na kráse oběma pohlavím a patří mezi ty, které těžko ukryjete před pohledy okolí. Svoji roli může sehrát genetika, nezdravý životní styl i přibývající věk. Jednoduchým a účinným řešením, které tento problém odstraní, je liposukce podbradku. Zákrokem, který provádí specialisté na pražské klinice plastické a estetické chirurgie FORMÉ clinic, získáte pevný profil i sebevědomí.

DSC06348.jpgV Janských Lázních se v sobotu 24. června 2017 konala akce s názvem Magický den Sv. Jana. Před kolonádou a v jejím okolí na náměstíčku nabízely prodejní stánky po celý den široký sortiment bylinek, čajů, bylinných sirupů a směsí, koření, výrobků z přírodních materiálů a řemeslných výrobků. Akce se zúčastnilo velké množství lidí, jak lázeňských hostí, tak návštěvníků z okolí, a měli tak možnost užít si krásného slunečného počasí i hudebního doprovodu pod širým nebem.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB