Společnost LEGO Production, s.r.o. investuje v okrese Kladno do rozšíření výroby, a zajistí tak více než 500 nových pracovních míst. Splňuje tak nárok na přislíbenou investiční podmínku a od státu získá finanční podporu 45,7 milionů korun.

Podpora exportu a právo průmyslového vlastnictví byly tématem v pořadí druhého odborného semináře, který dnes uspořádalo Ministerstvo průmyslu a obchodu spolu s Úřadem průmyslového vlastnictví ČR. Jeho cílem bylo poskytnout českým firmám informace o patentové ochraně v ČR a v zahraničí a rozebrat exportní příležitosti spojené s efektivní ochrannou práv duševního vlastnictví.

Muži ve středním věku či maminky po mateřské dovolené. To jsou jedny z nejčastějších skupin, které se rozhodnou absolvovat rekvalifikační kurzy. Jen v loňském roce jich ovšem díky nízké nezaměstnanosti meziročně o 15 tisíc ubylo. Zaměstnavatelé i personalisté přitom uvádějí, že u přijímacího řízení často rozhoduje spíše dosavadní praxe než rekvalifikační kurz nebo jiná forma vzdělání.

Zbavovat se ohleduplně nepotřebného elektroodpadu se daří Čechům stále více. Podle expertů je výsledek zásluhou dlouhodobé práce v terénu, ale i spolupráce se samosprávou a odborníky. I přesto se v Česku podle zpracovatelů odpadů stále podceňuje význam efektivního využívání druhotných surovin.

50.jpgPrvní prázdninová sobota bude v Parku Mirakulum ve znamení vody. Otevírá se tu totiž Vodní svět. „Voda není němá. Zvoní, cinká, ševelí, zurčí a bublá, šplouchá, šumí, hučí, repotá, úpí a kvílí, burácí, řve,ječí a hřímá, sténá a vzdychá a směje se, hraje na stříbrnou harfu,klokotá jako balalajka,zpívá jako varhany,duje jako lesní roh a hovoří jako člověk v radosti nebo v žalu."

Poté, co předseda Senátu Milan Štěch navrhnul řešit nedostatek pracovníků na trhu práce zvýšením odvodů pro OSVČ a následně jejich přesun k výrobním linkám, přichází s další neotřelou myšlenkou. Z důvodu úspory státu při kontrolách tzv. pseudopodnikatelů by dle něj bylo dobrým řešením, kdyby živnostníka nahlásili jeho sousedé, budou-li mít podezření, že pracuje např. na švarcsystém. Doslova prohlásil, že takovou morálku bychom měli pěstovat. AMSP ČR považuje tuto rétoriku za naprosto nepřijatelnou a vyžádá si od všech politických stran zastoupených v Senátu jasné stanovisko a další postup.

ARBOEKO DSCF7332.jpgArboeko je přední producent a velkoobchodní dodavatel okrasných a ovocných dřevin ve střední Evropě. Základní filozofií firmy je dodávat špičkový výpěstek a kvalitní komplexní služby. Aktivní obchodní strategie, marketing a důraz na domácí produkci v širokém sortimentu je základ v podnikání Arboeka.

adaptace_a_rozsireni_podnikatelske_nemovitosti_foto_zdroj_DAFE_PLAST (4).jpgČeský výrobce plastových a hliníkových oken DAFE-PLAST, který v letošním roce oslavuje 25 let od svého založení, otevřel v Polné u Jihlavy nové výrobní a administrativní prostory, které jsou výsledkem částečné rekonstrukce stávajícího areálu spojené s výstavbou nové výrobní haly o rozloze 1 680 m2. Celková výše investice se pohybovala v řádu 60 milionů korun českých a společnosti DAFE-PLAST se na ni podařilo jako prvnímu subjektu v ČR získat příspěvek v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Kromě rozšíření výrobního zázemí a vytvoření nových pracovních míst přinese především značné snížení energetické náročnosti provozu, které výrazně napomůže snížení zatížení životního prostředí v regionu, díky čemuž nyní stavba aspiruje na tzv. ekologického Oskara.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB