Inca Collagen & dárek zdarma vitamin C s šípky.jpgNovinku na českém trhu Inca Collagen, tedy bioaktivní kolagen ve formě prášku rozpustného ve vodě, je možné po celé léto kupovat se slevovým kódem levněji a ještě s dárkem v podobě měsíčního balení vitaminu C navíc. Stačí vyplnit kód C01 000 666 na eshopu www.incacollagen.cz a dokončit objednávku. Měsíční balení obsahuje 30 sáčků s 3 gramy čisté bílkoviny, což je doporučená denní dávka. Rozpustný prášek Inca Collagen obsahuje mořský bioaktivní kolagen, který je nejpodobnější tomu lidskému, proto ho naše tělo nejlépe vstřebá. Ke každé objednávce je nyní rovněž připraveno měsíční balení vitaminu C s šípky jako dárek. Více na www.incacollagen.cz.

Více než 150 tisíc pracovních míst čeká na kandidáty, kteří by je obsadili. Uchazeči, včetně těch, kteří dříve hledali práci jen obtížně, mají příležitost najít uplatnění za výhodných podmínek. Firmy se stále častěji přizpůsobují nejen jejich platovým požadavkům, ale také nárokům na organizaci práce. Matkám a otcům na rodičovské dovolené tak přizpůsobují nejen pracovní dobu, ale i prostředí a v mnoha případech navíc nabízejí další služby podporující kombinaci rodinného a pracovního života.

aaaa.jpgS nejrozšířenější tuzemskou stravenkovou platební kartou Ticket Restaurant® mohou ode dneška platit lidé nejen v restauracích či prodejnách potravin, ale nově i online za dovoz obědů přímo do práce. Vydavatel karty, společnost Edenred, se totiž dohodl na spolupráci s největší tuzemskou službou na poli zprostředkování a dovozu jídla DámeJídlo, která měsíčně vyřizuje více než 300 tisíc objednávek od zákazníků. „Novou službu ocení zejména zaměstnanci firem, v jejichž okolí není dostatečná síť restaurací, nebo ti, kdo chtějí ušetřit čas a přitom si dopřát kvalitní jídlo," uvedl Jiří Brych, produktový manažer Ticket Restaurant®.

Podle údajů ČSOB bylo v loňském roce platebními kartami klientů ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny uskutečněno přibližně 8,5 milionu nákupů u obchodníků s módou. Za oblečení, obuv a další módní doplňky tak klienti banky utratili loni celkem 8,5 miliardy korun. Ve většině případů nakupovaly ženy. Nejen tato čísla tedy potvrzují, že dámy skutečně milují nakupování. A ještě lepší než nakupování samotné může být nakupování se slevou. ČSOB proto přichází na trh se speciální platební kartou pro výhodné nakupování, kterou ocení zejména ženy.

Kodaň je považována za město s bohatými zkušenostmi v oblasti kultivace veřejného prostoru a podpory bezmotorové dopravy. V rámci své pracovní cesty čerpala delegace v čele s Petrou Kolínskou, náměstkyní primátorky hl. m. Prahy, inspiraci pro zástavbu velkých rozvojových ploch. Jeden den byl věnován konzultacím k proměně magistrály na plnohodnotnou městskou třídu.

Obálka_La Buchta.jpgSoutěž Gourmand Cookbook Awards je v oboru gastronomie srovnatelná s udílením Oscarů na poli filmovém. Tato prestižní mezinárodní soutěž věnovaná dobrému jídlu, pití a všemu, co s ním souvisí, byla založena v roce 1995 a od té doby se jí ročně účastní tisíce kuchařských knih, projektů a autorů až z 205 zemí. Do nejužšího výběru v rámci specializovaných kategorií ale postupují jen desítky z nich, vyhodnocené jako nejzajímavější.

DSC09244.jpgTéměř osmdesát tisíc lidí celkem navštívilo 41. ročník celostátní prodejní expozice Floria Jaro. Pořadatelé se letos rozhodli využít po sobě jdoucí prodloužené víkendy a tradiční akci rozdělili do dvou částí, kdy každá z nich měla svou unikátní hlavní výstavu. Zatímco v té první mohli příchozí obdivovat aranžmá v duchu lidských ctností a neřestí, které vytvořila paní Jarmila Pejpalová z firmy FLORASERVIS se svoji dcerou, o druhém víkendu na ně čekala velká květinová srdce. Ty byly návrhem a dílem místopředsedkyně SKF ČR Kláry Franc Vavříkové a jejího kolektivu.

1.jpgPhilips Lighting, celosvětový lídr v osvětlení, navrhl a dodal pro luxusní dámské krejčovství Popper detailně promyšlené osvětlení. Salon se v těchto dnech otevřel v centru Prahy. Jedinečnost osvětlení vyniká především ve zkušební kabince. V ní lze prostým přepínáním vypínače věrně nasimulovat jasné denní světlo, intimní večerní atmosféru nebo příjemné domácí světlo. Model si tak zákaznice mohou vyzkoušet v podmínkách odpovídajících prostředí, kam budou nový model nejčastěji nosit. Výzkum[1] navíc ukazuje, že správně zvolené světlo má pozitivní vliv i na jejich nákupní chování, a že hlavní příčinou vrácení oblečení bývá fakt, že zakoupené zboží doma vypadá jinak než v kabince obchodu.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB