TOM_8412.jpgSe značkou RAKO se společnost LASSELSBERGER, s.r.o. opět vrací do televize. Kampaň, která upozorní na české keramické obklady RAKO, zaznamenáte nejen v televizním sponzoringu, ale také v tisku i v on-line médiích v měsících duben, květen a červen. Mix doplňuje celoroční PR komunikace. Nový desetivteřinový sponzoringový spot poběží od 7. dubna především na stanicích Nova a Prima.

Monika-Bagarova.jpgSpolečnost Huawei uvádí na český trh prémiový smartphone Huawei P10. Vlajkový model Huawei je k dispozici za doporučenou maloobchodní cenu 15 999 Kč v barevných variacích Graphite Black, Mystic Silver, Prestige Gold a Dazzling Blue. V Praze v rámci slavnostního večera k uvedení Huawei P10 v ČR přestavila společnost Huawei, za účasti obchodních partnerů a novinářů, i tvář kampaně nové vlajkové lodi zpěvačku Moniku Bagárovou.

IMG_4507.jpgMinimálně šest milionů korun rozdělí mezi středoškolské a vysokoškolské studenty nově vzniklá Nadace Unipetrol. Za jejím vznikem stojí největší česká petrochemická skupina Unipetrol. Ta bude také největším podporovatelem nadace. Svůj účel, podporovat studenty přírodních a technických oborů a popularizovat přírodní vědy, bude nadace naplňovat jak v oblasti stipendijních programů a placených stáží pro studenty, tak v oblasti grantových programů určených pro střední školy. Do stipendijního programu se studenti mohou hlásit již nyní. Uzávěrka přihlášek je stanovena na konec června.

IMG_2558.jpgVe středu 22. 3. 2017 se v rámci 46. ročníku výstavy zeleně, mechanizace, pěstitelství, květin, ekologie a zpracování výpěstků - Zemědělec 2017 na Výstavišti Lysá nad Labem uskutečnil 17. ročník soutěže v aranžování květin pro studenty středních zahradnických a zemědělských škol a pro učně zahradnických a zemědělských učilišť - Polabský motýl 2017, letos pod záštitou Svazu květinářů a floristů ČR. Tématem celé soutěže spojujícím čtyři soutěžní disciplíny byla osobnost hraběte Františka Antonína Šporka, který se v Lysé nad Labem 9. března před 355 lety narodil.

Společnost dm drogerie markt otevře v pátek 31. 03. 2017 novou prodejnu v Jablonci nad Nisou. Z Dolního náměstí se prodejna přesunula do nového obchodního centra Central Jablonec. Prodejna dm v nejnovějším designu je na nové adrese dostupná sedm dní v týdnu a kromě skvělé nákupní atmosféry umožňuje zákazníkům pohodlné parkování na krytém parkovišti s dostatkem parkovacích míst.

Učitel je pro kvalitní vzdělávání klíčový. Nejen na veřejných, ale zejména na soukromých školách se ze strany rodičů i vedení čím dál více klade velký důraz na kvality pedagoga. Běžné vzdělávací metody proto dnes doplňují nové techniky, jako je mentoring či supervize. Některé školy pro své učitele pořádají i speciální vzdělávací programy formou letních škol či workshopů.

Ve dnech 17. a 18. května se na zámku v Děčíně uskuteční 46. ročník nejstarší a nejvýznamnější floristické soutěže v České republice, Mistrovství floristů ČR - Děčínská kotva 2017, jako součást městských slavností v Děčíně, s výstavou pro veřejnost od 19. do 21. května 2017. Toto mistrovství zařadil Ústecký kraj mezi akce „RODINNÉ STŘÍBRO" Ústeckého kraje.

Na změny v chování českých zákazníků poukazují nedávné studie i zkušenosti obchodníků. Podle průzkumu Češi častěji než v minulosti volí menší nákupy v průběhu týdne, do obchodů chodí pěšky a důkladněji vybírají, co nakoupí. Čtyřicet procent nakupujících pravidelně sleduje akční letáky a obstarává díky nim kvalitnější zboží za výhodné ceny. Zákazníci si také aktivněji zjišťují podrobnější informace o dostupných produktech a stále častěji nakupují přímo od výrobců.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB